۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۱۲

سالاری:

شاخص انتخاب مدیران توانمندی است/ سفارش‌پذیری و لابی‌گری برای انتخاب مسئولان نداریم

شاخص انتخاب مدیران توانمندی است/ سفارش‌پذیری و لابی‌گری برای انتخاب مسئولان نداریم

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: برای انتخاب مدیران در استانداری بوشهر، توانمندی شاخص اصلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح یکشنبه در آئین معرفی مدیران ستادی استانداری بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی است که باید با همکاری همه مسئولان استان برای استفاده بهتر و بیشتر از این ظرفیت‌ها تلاش کنیم تا استان را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

وی از توانمندی به عنوان یکی از مهمترین شاخصه‌های انتخاب مدیران نام برد و اضافه کرد: برای انتخاب مدیران بررسی‌های زیادی را انجام داده‌ایم و مدیران توانمند را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم که مدیران با تمام توان برای پیشبرد اهداف استان تلاش کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیران باید تلاش و برنامه‌ریزی را سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کرد: تعامل و برنامه‌ریزی از سوی مدیران زمینه را برای رسیدن به هدف فراهم می‌کند و همه مدیران باید در این راستا گام بردارند.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیران سابق استانداری، تاکید کرد: در انتخاب مدیران لابی گری نداشته‌ایم و همه مدیران بر اساس توانمندی و شایستگی انتخاب می‌شوند.

انتخاب مدیران با مشورت و بدون لابی‌گری انجام می‌شود

سالاری تصریح کرد: مشورت‌های بسیار زیادی را برای انتخاب مدیران انجام می‌دهیم و افراد بر اساس قابلیت‌ها انتخاب می شوند و سفارش پذیری و لابی‌گری دخالتی در این انتخاب‌ها ندارد.

وی با تقدیر از اخلاق و رفتار مناسب مدیران سابق در هنگام اعمال تغییرات مدیریتی، خاطرنشان ساخت: تلاش ما این است که در انتخاب مدیران در مجموعه ستادی و مدیران ستادی از افراد داخلی استفاده شود تا بتوانند تسلط بیشتری بر امور داشته باشند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: در دستگاه‌های اجرایی نیز این موضوع را مورد توجه داریم و حضور مدیران جدید به معنای توانمند نبودن مدیران سابق نیست و از تجربه مدیران سابق باید بهره ببریم.

وی بر لزوم تلاش همه مسولان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم تاکید کرد و افزود: مردم قدردان همه زحمت‌کشان هستند و مدیران سابق نیز در حوزه‌های جدید فعالیتی خود به مردم خدمت مطلوب داشته باشند.

استاندار بوشهر هفته گذشته در احکام جداگانه‌ای هفت مدیر جدید در استاندار بوشهر منصوب کرده بود که سید اسماعیل موسوی هفته گذشته به عنوان مدیرکل حوزه استاندار بوشهر معارفه شد و در این ائین نیز شش مدیر دیگر معارفه شدند.

سالاری در این مراسم، غلامرضا فلاحی را به عنوان مدیرکل اداری و مالی، غلامرضا مهرجو را به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات، سعید راستی را به عنوان مدیرکل دفتر شهری، حیدر ساجدی را به عنوان مدیرکل امنیتی انتظامی و عبدالمجید مصلح را به عنوان مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش معارفه کرد.

کد خبر 2208072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha