۵ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۳۲

خرمی:

بیمارستان 17شهریور برازجان به زودی راه اندازی می‌شود/ برخورد جدی با زمین‌خواران

بیمارستان 17شهریور برازجان به زودی راه اندازی می‌شود/ برخورد جدی با زمین‌خواران

دشتستان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دشتستان گفت: بیمارستان 17شهریور برازجان به زودی راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خرمی عصر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا از فرصتی که برای خدمات‌رسانی به مردم در اختیار دارند به بهترین نحو بهره ببرند و بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

وی در ادامه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط نماینده دشتستان در مجلس برای توسعه دشتستان و رفع مشکلات و نیازها اشاره کرد و افزود: تعهداتی مبنی برتامین اعتبارات و راه اندازی مجدد بیمارستان 17شهریور برازجان توسط وزیر بهداشت داده شده است و در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی ان خواهیم بود.

فرماندار دشتستان ادامه داد: به منظور توسعه شهرستان دشتستان و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای شهرستان، پیگیری های زیادی را در مرکز کشور از طریق نماینده مجلس و استاندار و معاونین وی انجام داده‌ایم.

برخورد جدی با زمین‌خواران صورت می‌گیرد

وی از برنامه‌ریزی و پیش‌بینی اعتبارات برای ساماندهی گلزارشهدای برازجان خبر داد و اضافه کرد: به منظور اصلاح و بهسازی ورودی شهر برازجان طرح مطالعاتی انجام دشه است و تلاش می‌کنیم تا شاهد ایجاد مناظر زیبا در ورودی و خروجی شهر براجان باشیم.

خرمی با اشاره به تلاش برخی از افراد برای زمین‌خاری و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و اضافه کردن آنها به محدوده شهری، تصریح کرد: برخی سودجویان در این زمینه دندان تیز کرده‌اند و ادارات مرتبط باید برای این مهم هوشیار باشند و مقابل این زمین‌خواری‌ها با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه خواستار تلاش همه مسئولان شهرستان دشتستان برای آماده‌سازی شهرستان برای حضور مسافران نوروزی شد و تاکید کرد: مدیران باید در جذب اعتبارات و هزینه‌کرد انها برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا تلاش کنند.

افتتاح پروژه آب‌رسانی و برق‌رسانی روستای بند محمدعبدالله در دهه فجر

بخشدارآبپخش نیز در این نشست با تقدیر از خدمات مسئولان، بیان داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید نسبت به پاسخگویی به یکدیگر اهتمام بیشتری داشته باشند و شاهد تعامل و همکاری بیشتر بین مسئولان باشیم.

غلامرضا وفایی با تقدیر از تلاش و پیگیری‌های نماینده مردم دشتستان در مجلس، بیان داشت: تلاش‌های زیادی برای اجرای پروژه آب‌رسانی و برق‌رسانی به روستای بند محمدعبدالله و جاده روستای بنه‌عباس صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از این پروژه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در دهه فجر امسال شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها خواهیم بود.

کد خبر 2221391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha