۷ اسفند ۱۳۹۲، ۲۱:۱۲

آزادشهرکی:

ممنوعیت برپایی چادر در پارک ها و ساحل بوشهر/ استقرار 200 کانکس در پارک شغاب

ممنوعیت برپایی چادر در پارک ها و ساحل بوشهر/ استقرار 200 کانکس در پارک شغاب

بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار بوشهر گفت: با توجه به تامین اقامت گاه های مورد نیاز در بوشهر، برپایی چادر در پارک ها و ساحل بوشهر ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آزاد شهرکی عصر چهارشنبه در حاشیه نشست ساماندهی مسافران نوروزی در بوشهر اظهار داشت: بوشهر با توجه به آب و هوای مطلوب در ایام نوروز شاهد تردد بالای مسافران نوروزی است و مسافران از نقاط مختلف کشور به این استان می آیند.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی برای حضور و همچنین اسکان مسافران و گردشگران در ایام نوروز، خاطرنشان ساخت: شهرداری بوشهر از همه ظرفیت ها برای ارائه بهترین خدمات به مسافران نورزی استفاده می کند و از هیچ تلاشی در این زمینه کوتاهی نمی کنیم.

نصب سه هزار چادر گروهی در سطح شهر بوشهر

شهردار بوشهر با اشاره به نصب سه هزار چادر گروهی در مکان‌های تعیین شده در سطح شهر بوشهر، اضافه کرد: نصب چادر در پارک‌ها و ساحل بوشهر ممنوع است و از برپایی چادر در این مکان ها جلوگیری خواهد شد.

وی از تلاش های صورت گرفته برای اسکان مسافران نوروزی و ایجاد فضای مناسب برای اسکان مسافران، افزود: فضاهای متعددی در شهر بوشهر برای اسکان مسافران پیش بینی شده است و فضاها را برای نیاز مسافران تامین خواهیم کرد.

آزادشهرکی ادامه داد: همه تلاش ما این است که خدمات با کیفیتی را به مسافران ارائه دهیم و برای این منظور نیز برنامه ریزی های بسیار خوبی صورت گرفته است.

راه اندازی سرویس بهداشتی و حمام به اندازه کافی

وی با اشاره به تجهیز اماکن عمومی برای استفاده مسافران نوروزی در ساحل بوشهر، بیان داشت: راه اندازی سرویس بهداشتی و حمام به اندازه کافی در ساحل بوشهر از جمله این اقدامات است.

شهردار بوشهر تصریح کرد: تعداد 200 کانکس برای اسکان مسافران نوروزی توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها استانداری بوشهر تامین و در اختیار شهرداری بوشهر قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: این کانکس ها در پارک شغاب بوشهر مستقر می شوند و میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

کد خبر 2245245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha