۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵

فراهانی خبر داد:

1228 ماموريت اورژانسي در نوروز/ مرگ 4 نفر در تصادفات جاده ای استان مرکزی

1228 ماموريت اورژانسي در نوروز/ مرگ 4 نفر در تصادفات جاده ای استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: رئيس مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان مركزي گفت: از آغاز كار ستاد تسهيلات نوروزي تا ششم فروردین تكنسينهاي اورژانس استان مركزي 1228 مورد ماموريت اورژانسي انجام داده اند.

قنبر فراهانی  در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از اين تعداد ماموريت949 مورد در رابطه با ماموريتهاي غير تصادفي و 279 مورد آن مرتبط با حوادث تصادفي در استان بوده است كه حوادث تصادفي در استان منجر به انتقال 320 نفر از هموطنانمان به بيمارستانهاي استان شده است.

وی اظهارداشت: از آغاز شروع ستاد تسهيلات نوروزي تا به امروز در استان مركزي چهار نفر در اثر تصادفات جاده اي جان خود را در جاده هاي استان از دست داده اند.

مراجعه 214 نفر به کمپ درمانی اراک برای خدمات درماني

رئيس مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان مركزی تصریح کرد: از آغاز شروع به كار ستاد تسهيلات نوروزي تعداد 214 نفر از مسافران نوروزي به كمپ نوروزي مستقر در ميدان امام خميني اراك جهت استفاده از خدمات درماني مراجعه کرده اند.

برخورد ميني بوس و پرايد در محور اراك - خنداب

وی از برخورد ميني بوس و پرايد در محور اراك - خنداب خبر داد و گفت: در اثر برخورد يك دستگاه خودرو پرايد با يك ميني بوس مسافربري در محور اراك – خنداب در ابتداي خانقاه چهار نفر مصدوم و روانه بيمارستان شدند.

فراهانی با بیان اینکه این حادثه نزديكي روستاي خانقاه خنداب در روز گذشته رخ داد اظهارداشت:  در ساعت 16:12 دقیقه ششمين روز بهار به مرکز اورژانس اعلام شد و این مرکز با اعزام دو واحد امدادي اورژانس 115 به محل و ارائه خدمات درمانی لازم به ‌مصدومان توسط تكنسينهاي حاضر در صحنه مصدومين حادثه را به بيمارستان حضرت ولي عصر (عج) منتقل نمودند.

مسمومیت یک مادر و دختر با گاز منوکسید کربن

وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسمومیت یک مادر و دختر با گاز منوکسید کربن خبر داد و گفت: یک مادر و دختر در خیابان نمک کوریهای اراک در اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن روانه بیمارستان شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در پنجمین روز بهار رخ داد گفت:  بعد از دریافت اطلاعات حادثه توسط مرکز اطلاع رسانی اورژانس اراک تکنسینهای اورژانس 115 بر بالین مسمومین حادثه حاضر شدند و  مشاهده نمودند مسمومین در داخل حمام بر اثر استنشاق این گاز خطرناک مسموم شده اند که بلافاصله بعد از انجام اقدامات اولیه و ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی مسمومین حادثه به بیمارستان حضرت ولی عضر (عج) منتقل شدند.

زایمان مادر 19 ساله توسط تکنسین های فوریتهای پزشکی شهر زاويه

رئيس مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان مركزی از زایمان مادر 19 ساله توسط تکنسین های فوریتهای پزشکی شهر زاويه خبر داد و گفت: مادر باردار 19 ساله ای  که در منزل دچار درد زایمان شده بود با کمک تکنسین های فوریتهای پزشکی شهر زاويه نوزاد خود را با سلامت کامل بدنیا آورد.

وی گفت: این مادر جوان که در منزل خود واقع در شهر زاويه دچار درد در ناحیه شکم شده بود و نیاز شدید به امداد رسانی دات به کمک ماموران فوریتهای پزشکی115 کودک خود را به دنیا آورد.

کد خبر 2261499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha