۲۲ فروردین ۱۳۹۳، ۲۳:۲۲

مهدی تاج در گفتگو با مهر:

اتفاقی بازی تبریز را انتخاب کردم/ جشن قهرمانی با شرایط خوبی برگزار شد

اتفاقی بازی تبریز را انتخاب کردم/ جشن قهرمانی با شرایط خوبی برگزار شد

رئیس سازمان لیگ حرفه ای فوتبال پس از پایان لیگ سیزدهم با قهرمانی تیم فولاد خوزستان گفت: بصورت اتفاقی بازی تبریز را انتخاب کردم و هیچ پیش بینی در خصوص قهرمان لیگ سیزدهم نداشتم.

مهدی تاج پس از قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر در تبریز اظهار داشت: تماشاگران بازی خوبی شاهد بودند و همه چیز خوب پیش رفت و همانند جام حذفی مراسم خوبی هم در پایان بازی برگزار شد.

وی گفت: از مسئولان برگزاری این بازی در تبریز تشکر می کنم که با نظم خاصی در برگزاری صورت دادند. همه چیز خوب بود و تنها تفاوتی که مراسم جشن قهرمانی لیگ با جام حذفی امسال داشت کم بودن تعداد تماشاگران بود.

تاج گفت: انتظار می رفت که با توجه به حساسیت مسابقه تعداد تماشاگر بیشتری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حضور یابند اما این گونه نشد. با این حال همه چیز طبق برنامه و با نظم خاصی برگزار شد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص حضور خودش در تبریز و اینکه آیا پیش بینی می کرد فولاد قهرمان خواهد شد عنوان کرد: حضورم در تبریز کاملا اتفاقی بود و من هیچ پیش بینی از قهرمانی تیم ها نداشتم چون همانطور که همه می دانیم تکلیف قهرمانی به روز آخر کشید و شاید نتایجی رقم می خورد که این قهرمانی در اصفهان، تهران یا خوزستان  انجام می شد.

 

 

کد خبر 2268575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha