۲۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۴۷

نجاتي زاده خبر داد:

برگزاري بيش از 1360 برنامه همزمان با هفته زن در استان هرمزگان

برگزاري بيش از 1360 برنامه همزمان با هفته زن در استان هرمزگان

بندرعباس - خبرگزاري مهر: مديركل امور بانوان و خانواده استانداري هرمزگان از برگزاري بيش از 1360 برنامه همزمان با هفته زن در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صديقه نجاتي زاده پيش از ظهر چهارشنبه در نشستي مطبوعاتي با تشريح برنامه هاي هفته گراميداشت مقام زن در هرمزگان، عنوان كرد: برنامه هاي هفته زن در سال جاري حول محور اقتصاد و فرهنگ و با عزم ملي و مديريت جهادي و همچنين سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي و سلامت برگزار مي شود.

وي ادامه داد: براي برگزاري برنامه هاي هفته زن در هرمزگان از اسفند ماه سال گذشته هاي هماهنگي هاي لازم با دستگاه هاي اجرايي صورت گرفت و بر اين اساس برنامه هايي شامل جشنواره ها، كارگاه هاي آموزشي، همايش ها و نمايشگاه هاي مختلف در قالب فرهنگي و اجتماعي برگزار مي شود.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري هرمزگان افزود: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن از 30 فروردين الي پنج ارديبهشت ماه، هزار و 361 برنامه در سراسر استان هرمزگان برگزار مي شود كه هزار و 123 برنامه توسط ادارات كل استاني و 138 برنامه در شهرستان هاي هرمزگان برگزار خواهد شد.

نجاتي زاده تصريح كرد: اداره كل آموزش و پرورش هرمزگان با 934 برنامه، بيشترين تعداد برنامه ها را برگزار خواهد كرد و در شهرستان ها نيز بيشترين برنامه ها در شهرستان هاي قشم، رودان و ميناب خواهد بود.

وي با اشاره به برخي از مهمترين برنامه هاي اين هفته در هرمزگان، بيان داشت: همايش فرهنگ و مديريت جهادي، نمايشگاه كتاب، مسابقات ورزشي جام حورا، جشنواره غذاي سالم، برپايي خيمه سلامت و مشاوره رايگان، همايش حريم عفاف در قاموس حيا، برپايي جشن تولد فاطمه هاي خردسال عضو مراكز شبه خانواده بهزيستي، ديدار با خانواده هاي شهدا و ايثارگران، عيادت از بيماران زن و برگزاري نشست هاي تخصصي فاطمه شناسي از جمله مهمترين برنامه هاي هفته زن در استان هرمزگان است.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري هرمزگان خاطرنشان كرد: همچنين همايش تجليل از 14 بانوي برگزيده استان نيز همزمان با هفته زن در هرمزگان برگزار مي شود و افتتاح تعاوني هاي زنان و برگزاري مسابقه قايقراني بانوان در جزيره ابوموسي از جمله ديگر برنامه هاي مهم اين هفته است.

نجاتي زاده گفت: توجه به كيفيت و همچنين ترويج فرهنگ و سيره فاطمي از جمله موارد مهمي است كه در برنامه هاي هفته زن در استان هرمزگان مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 2272152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha