۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۲۵

بوالحسنی تاکید کرد:

راه اندازی کارخانه فولاد یکی از مطالبات جدی مردم ازنا است

راه اندازی کارخانه فولاد یکی از مطالبات جدی مردم ازنا است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان ازنا بر ضرورت راه اندازی کارخانه فولاد این شهرستان تاکید کرد و گفت: راه اندازی این کارخانه یکی از مطالبات جدی مردم ازنا است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود بوالحسنی ظهر شنبه در جلسه بررسی مشکلات کارخانه فولاد ازنا اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی مردم و همچنین مسئولان شهرستان ازنا راه اندازی کارخانه فولاد است که متاسفانه با گذشت سالها هنوز این مطالبه بحق مردم عملیاتی نشده است.
 
وی با بیان اینکه قرار بوده که کار محوطه سازی، نصب ماشین آلات، تجهیزات و ... این کارخانه از سوی خود کارخانه عملیاتی شوند عنوان کرد: این در حالیست که تا کنون در این زمینه هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته است.
 
فرماندار شهرستان ازنا با بیان اینکه بر اساس اظهاراتی که از سوی کارخانه فولاد ازنا اعلام شده تا کنون 540 تن تجهیزات برای راه اندازی فاز نخست این کارخانه خریداری شده است گفت: این در حالیست که تا کنون از نصب این تجهیزات در کارخانه خبری نیست.
 
بوالحسنی همچنین با اشاره به وضعیت برق مصرفی این کارخانه نیز بیان داشت: ابتدا قرار بود که برق مصرفی این کارخانه 200 مگاوات باشد که با مرور زمان این میزان نیز به 30 مگاوات کاهش یافته است.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه آب مورد نیاز این کارخانه نیز 200 لیتر بوده است عنوان کرد: این میزان نیز با مرور زمان به 80 لیتر رسیده که قرار است ما بقی آن نیز از طریق سد کمندان و یا از طریق رودخانه ماربره تامین شود.
 
فرماندار شهرستان ازنا با تاکید بر اینکه راه اندازی کارخانه فولاد ازنا جزء مطالبات اصلی مردم ازنا است عنوان کرد: ولی متاسفانه هیچ گونه اراده ای از سوی اعضای هیئت مدیره این کارخانه برای راه اندازی آن وجود ندارد.
کد خبر 2288726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha