۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۶:۱۶

دادستان آمل:

باغ وحش آمل غیراستاندارد و آلوده است

باغ وحش آمل غیراستاندارد و آلوده است

آمل - خبرگزاری مهر: دادستان آمل گفت: باغ وحش پارک طلایی آمل علاوه بر اینکه غیر استاندارد است، آلودگی صوتی و زیست محیطی نیز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی طالبی بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: دستگاه قضایی هر لحظه آمادگی برای برخورد با متخطیان باغ وحش پارک طلایی آمل را دارد.

وی در خصوص بازدید فرماندار و شهردار از باغ وحش آمل به خبرنگار مهر، گفت:با حضور در پارک طلایی آمل و بازدید صورت گرفته این باغ وحش برای منطقه آلودگی صوتی ایجاد می‌کند.

طالبی افزود: در این بازدید صحبت‌هایی نیز مبنی‌بر غیر استاندارد بودن و یا آلودگی زیست محیطی این باغ وحش انجام شده و قرار است با مکاتبات با اداره آبیاری و محیط زیست و ارایه استعلامات برای این باغ وحش چاره ای اندیشه شود.

دادستان عمومی و انقلاب آمل گفت:دستگاه قضایی هر لحظه آمادگی برای برخورد با متخطیان این باغ وحش را دارد لذا ادارات ذیربط هر زمان مستندات عملکرد خلاف قانون این باغ وحش را به دستگاه قضایی ارائه دهند سریعا این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سهراب آذرگون رئیس اداره آبیاری آمل نیز عنوان داشت: زمین باغ وحش پارک طلایی آمل به متصدیان این باغ وحش اجاره داده شده است.

آذرگون با بیان اینکه این زمین با همین شرایط مجاورت در حریم رودخانه اجاره داده شده است، بیان کرد: متولیان آن از مجاورت این زمین با رودخانه کاملا اطلاع داشته و بعد قرارداد اجاره را اخذ کرده‌ایم.

رئیس اداره آبیاری آمل اظهار داشت: مشاورین این اداره حتی به متصدیان این باغ وحش گفته اند که اگر می خواهید استفاده خاصی از این ملک داشته باشید باید ماده 10 اعمال شود و دیوار کشی دور زمین صورت گیرد تا ملک از خطر سیل در امان بماند.

وی خاطرنشان کرد: مستاجران با آگاهی کامل از زمین آن را اجرا کرده‌اند.

کد خبر 2289751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha