۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۴

«سیستم گرون هلم» به نیاوران می‌آید/ کالبدشکافی جوامع بشری در یک نمایش

«سیستم گرون هلم» به نیاوران می‌آید/ کالبدشکافی جوامع بشری در یک نمایش

نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و بازی هنرمندانی چون الهام پاوه نژاد، سینا رازانی و امیرحسین رستمی تیرماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «سیستم گرون هلم» نوشته جوردی گالچران به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی تیرماه امسال در سالن خلیج‌فارس فرهنگسرای نیاوران وی صحنه می‌رود.

«سیستم گرون هلم» بر اساس یک اتفاق واقعی نوشته شده است و بسیار دقیق مشکلات زمان را به تصویر می کشد و سیستم درنده‌خو و ضد انسانی بازار کار و به نوعی جامعه بشری را کالبد شکافی می کند. الهام پاوه نژاد، سینا رازانی، امیر حسین رستمی، رضا مولایی بازگران این نمایش هستند و آوا فیاض نیز تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از برنامه ریز و مدیر تولید: فواد خراباتی، دستیار کارگردان: مهدی بوسلیک، دستیارکارگردان و منشی صحنه: شیوا اردوئی، طراح لباس: مارال یکدل، طراح پوستر و بروشور: سینا افشار، مشاور رسانه ای: عسل عباسیان، عکاس: امیر حسین بزرگزادگان.

علیرضا کوشک جلالی در حال حاضر نمایش «خدای کشتار» را با بازیگرانی متفاوت از اجرایی که در ایران داشته در آلمان روی صحنه برده است.

گالچران نویسنده اسپانیایی با این اثر که ترکیبی است از درام، کمدی و نمایش روان کاوانه جنایی، مشکل روز بسیاری از کشورهای جهان را که همان بی‌کاری است با خشونت تمام و در عین حال با بیانی مفرح به تصویر می کشد. این نخستین بار است که این نمایشنامه در ایران اجرا می‌شود.

کد خبر 2301913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha