۱۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱

لیگ جهانی والیبال 2014؛

اعتراض ایران به میزبانی ضعیف برزیلی‌ها/ خوش‌ خبر تهدید به شکایت کرد

اعتراض ایران به میزبانی ضعیف برزیلی‌ها/ خوش‌ خبر تهدید به شکایت کرد

نخستین تمرین تیم ملی والیبال ایران در سائوپائولو در حالی برگزار شد که امکانات ضعیف برزیلی‌ها باعث اعتراض کادرفنی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال ایران ساعت 6 بامداد روز سه‌شنبه به وقت محلی برای برگزاری دو مسابقه با تیم ملی برزیل در چارچوب رقابتهای لیگ جهانی والیبال وارد سائوپائولو شد. بر اساس برنامه کادر فنی نخستین تمرین ملی‌پوشان کشورمان در سائوپائولو به کار با وزنه و تمرینات توپی که بر روی دریافت، توپ‌گیری سرویس متمرکز بود اختصاص یافت.

ملی‌پوشان کشورمان تمرین بدنسازی خود را از ساعت 18:30 به وقت محلی در سالن بدنسازی ورزشگاه جیناسیو ایبیرا پوئرا که امکانات ضعیفی داشت برگزار کردند که امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی به علت نبود امکانات مناسب از جمله اختصاصی نبودن سالن بدنسازی، نبود آب و نامناسب بودن دمای سالن و فاصله داشتن رختکن تا سالن بدنسازی اعتراض کرد و عنوان کرد درصورت برطرف نکردن این مشکلات به ناظر فدراسیون جهانی والیبال شکایت خواهد کرد.

پس از برطرف کردن نسبی مشکلات ملی‌پوشان ابتدا زیر نظر کارلو ساتی به تمرینات بدنسازی مخصوص خود پرداختند و سپس به دستور اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی به سالن یازده هزار نفری جیناسیو ایبیرا پوئرا محل برگزاری مسابقه برزیل و ایتالیا در لیگ جهانی رفتند و به تمرین با توپ پرداختند.

پس از صحبت‌های ابتدایی کواچ در خصوص برنامه تمرین و گوشزد کردن برخی موارد در خصوص دریافت و توپ‌گیری، بازیکنان به تمرین با توپ و زدن آبشار از پشت خط یک سوم و توپ‌گیری پرداختند که در برخی موارد کواچ تمرین را قطع می‌کرد و اشکالات بازیکنان را به انها یاداوری می‌کرد و طرز صحیح دریافت و توپ‌گیری را در موقعیت‌های مختلف خود به شخصه برای آنها اجرا می‌کرد.

قسمت پایانی تمرین به سرویس اختصاص یافت و بازیکنان اقدام به زدن سرویس کردند و دریافت کننده‌ها نیز جای خودرا به نوبت عوض می‌کردند. در حاشیه تمرین امروز محمد علی قانع‌زاده سفیر ایران در برزیل با حضور در سالن جیناسیو ایبیرا پوئرا از تمرین تیم ملی والیبال کشوررمان دیدن کرد.

کد خبر 2304969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha