۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۱۴

کرانچار در گفتگو با مهر:

از غیبت پسرم در جام جهانی بسیار ناراحتم/ بازی با برزیل، برای کرواسی بسیار مهم است

از غیبت پسرم در جام جهانی بسیار ناراحتم/ بازی با برزیل، برای کرواسی بسیار مهم است

سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان اصفهان با ابراز ناراحتی از مصدومیت پسرش و غیبت او در جام جهانی برزیل گفت: بازی با برزیل، دیدار مهمی برای کشور من محسوب می‌شود.

زلاتکو کرانچار در گفتگو با خبرنگار مهر اصفهان، درباره بازی افتتاحیه جام جهانی که بین کرواسی و برزیل برگزار می‌شود، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: به هر حال این یک بازی مهم برای کشور من به شمار می‌رود و امیدوارم که دو تیم بتوانند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند اما بازیکنان تیم ملی کشورم، باید بداند که برزیل یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی به شمار می‌رود.

وی در ادامه در مورد غیبت "نیکو کرانچار" فرزندش در جام جهانی به دلیل مصدومیت تاکید کرد: بله. من بسیار ناراحت هستم که پسرم در تیم ملی کرواسی نیست و از این مساله افسوس می‌خورم اما به هر حال این ورزش است و در فوتبال این اتفاقات پیش می‌آید.

سرمربی کروات تیم فوتبال سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: پسر من در بازی آخر خود که در آن از لیگ دسته یک انگلستان به لیگ جزیره صعود کردند، بازی خوبی ارائه کرد اما بازی او به قیمت مصدومیت شدید عضله پشت پای او تمام شد و نمی‌تواند در جام جهانی به میدان برود.

وی همچنین تصریح کرد: البته؛ خود نیکو خیلی افسوس می‌خورد زیرا او خیلی علاقه داشت در جام جهانی حضور داشته باشد و تیم ملی کرواسی نیز حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بود اما با توجه به مصدومیت او، حضورش در رقابت‌های جام جهانی منتفی است.

کرانچار در پایان در مورد اینکه کدام تیم شانس قهرمانی در جام جهانی را دارد، گفت: به نظرم برزیل به دلیل میزبان بودن شانس بالایی دارد که هم به دور دوم صعود کند و هم تا به فینال جام جهانی برسد و چه بسا قهرمان شود.

کد خبر 2309685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha