۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۹:۳۳

دیرباز در گفتگو با مهر:

نقشم در «کیفر» 15 سال از خودم بزرگتر است/ ترجیح می‌دهم نقش منفی بازی نکنم

نقشم در «کیفر» 15 سال از خودم بزرگتر است/ ترجیح می‌دهم نقش منفی بازی نکنم

بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیفر» از جذابیت نقش جهانگیر که 15 سال از خودش بزرگتر است و اینکه با چالش‌ها و کشمکش‌های جدیدتری در این نقش روبه روست، خبر داد.

کامبیز دیرباز در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نقش خود در سریال «کیفر» به کارگردانی حسین تبریزی که در شب‌های قدر از شبکه 2 سیما روی آنتن می‌رود، گفت: من در سریال «کیفر» در نقش جهانگیر بازی می‌کنم و این دومین همکاری من با حسین تبریزی است و پیش از این هم در سریال «بوی باران» وی بازی کرده بودم.

وی با اشاره به ویژگی‌های این نقش ادامه داد: هر نقش جدیدی چالش‌های جدیدی دارد، هر نقشی دنیای متفاوتی است و درگیری‌ها و کشمکش‌های مخصوص به خود را دارد و بازیگر سعی می‌کند خود را در نقش‌هایش تکرار نکند. من هم پیش از این با حسین تبریزی کار کرده بودم و تجربه همکاری با او را داشتم.

دیرباز از جذابیت‌های نقش جهانگیر و مثبت بودن آن سخن گفت و بیان کرد: از جمله جذابیت‌های این کار برای من قبول کردن نقش جهانگیر بود که 15 سال از خود واقعی من بزرگتر است. این مرد تنهاست و فقط یک پسر دارد که او هم ابتدای داستان تصادف می‌کند. این نقش منفی نیست و من سال‌هاست که نقش منفی بازی نکرده‌ام و ترجیح می‌دهم که فعلا بازی نکنم چون مردمم را دوست دارم.

بازیگر مجموعه «در چشم باد» درباره آثاری که به شکلی مناسبتی و ویژه پخش می‌شوند، اظهار کرد: در زمان‌های دیگر نوعی پراکندگی وجود دارد اما در مناسبت ها و ایام خاص مثل نوروز و یا ماه مبارک رمضان خانواده‌ها در زمانی مشخص همه کنار هم هستند و این باعث می‌شود که سریال ها بیشتر دیده شوند. این چند سال هم به نوعی فستیوال سریال‌های ماه رمضانی به راه افتاده که باعث نوعی رقابت شده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» با اشاره به شتابی که گاه در آثار مناسبتی وجود دارد، بیان کرد: من حدود 15 روز است که جلوی دوربین رفته ام، خوشبختانه در این کار ما چند روز هم جلوتر هستیم و من امیدوارم مجموعه به همین شکل جلو برود و ما به روزهای پخش نرسیم چون از 25 تیرماه قرار است «کیفر» روی آنتن برود.

«کیفر» در 6 قسمت 40 دقیقه‌ای به روایت زندگی 2 دوست می‌پردازد که در اوج رفاقت به واسطه اتفاقی در دو سوی ترازوی عدالت مجبور به انتخاب می‌شوند و هر یک به دنبال گذشته خود می‌گردد. در حقیقت این مینی سریال کنکاشی است در سبک زندگی دو خانواده که هرکدام در مشکلاتی غوطه ورند و با تدبیر و همدلی و آموزه های دینی بر آن فائق می‌آیند اما... .

این سریال با بازی کامبیز دیرباز در نقش جهانگیر، امیر دژاکام در نقش عطا، فریبا کوثری در نقش نرگس، فریبا متخصص در نقش فرخنده و تیرداد کیایی، اتابک نادری، سیروس همتی، داوود شیرعلی، فریبا طالبی، مینا دلشاد، حمید شریف زاده و با حضور علی سلیمانی و محسن افشانی تولید می‌شود.

 

 

کد خبر 2325007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha