۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۱

حاج‌رسولی‌ها در گفتگو با مهر:

اشتباهات فردی بزرگترین مشکل تیم فوتبال ذوب‌آهن است/ تراکتورسازی خط حمله خطرناکی دارد

اشتباهات فردی بزرگترین مشکل تیم فوتبال ذوب‌آهن است/ تراکتورسازی خط حمله خطرناکی دارد

اصفهان - خبرگزاری مهر: مربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: بزرگترین مسئله‌ای که در ذوب‌آهن دیده شده اشتباهات فردی بوده و این مسئله می‌تواند در بازی با تراکتور و در ادامه فصل برای این تیم مشکل بزرگتری ایجاد کند.

حسن حاج‌رسولیها در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط تیم ذوب‌آهن اصفهان و بازی روز جمعه این تیم اظهار داشت: قسمتی از بازی نخست ذوب‌آهن مقابل صبا را دیدم و مسئله ای که در این بازی مشهود بود، برتری ذوب‌آهن بوده ولی این ملاکی بر خوب بازی کردن این تیم نبود و بازیکنان ذوب‌آهن اشتباهات فردی زیادی را داشتند و مشخص است که هماهنگی لازم را کسب نکرده و به آمادگی کامل نرسیده‌اند.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات در حالت کلی نسبتا خوب عملکرد و به همین خاطر انتظارات در بازی نخست از این تیم بیشتر بود ولی نشان دادند که هنوز به زمان نیاز دارند و در حملات تمام کننده خوبی نیستند و باید روی این مسئله بیشتر کار کنند تا در ادامه مشکلات بیشتری گریبان گیر این تیم نشود.

مربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان درباره بازی هفته دوم ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی اظهار نظر کرد و گفت: ذوب‌آهن بازی سختی را خواهد داشت زیرا تراکتور تیم با انگیزه‌ای است و فوتبال خوبی را در زمین ارائه میکند پس کادر فنی اگر بخواهد در این مسابقه خانگی نتیجه لازم را بگیرد، باید هماهنگی میان بازیکنان را افزایش دهد و بازیکنان نیز باید اشتباهات فردی خود را کاهش دهند.

وی اظهار داشت: تراکتورسازی خط حمله خطرناک و سرعتی دارد و اگر بازیکنان بخواهند مانند بازی قبل اشتباهات فردی زیادی داشته باشند، به طور در این بازی به مشکل خواهند خورد و نتیجه دلخواه را کسب نخواهند کرد.

پیشکسوت فوتبال استان درباره جوانگرایی تیم‌ها و قانون جوانگرایی بیان کرد: فوتبال دنیا رو به جوانگرایی است و در تیم های ملی بزرگ دنیا بازیکنان 30ساله از فوتبال ملی کنار می روند و مسیر را به بازیکنان جوان و با استعداد می دهند و این بیانگر این است که ما نیز باید در فوتبال کشور پوست بیندازیم و بازیکنان جوان پرورش دهیم.

وی افزود: سازمان لیگ قانون خوبی را گذاشته است ولی کاش مربیان ما بدون اجبار به جوانگرایی می پرداختند و این مسئله را از درون درک می کردند و نه به اجبار یا قانون که البته امیدوارم این قانون برای یک سال نباشد و در طولانی مدت اجرا شود که نتیجه خود را در سطح ملی ببیند و کیفیت فوتبال کشور به مراتب بیشتر شود.

 

کد خبر 2344747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha