۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴

پس از ناکامی در رقابتهای جهانی؛

سرمربی جدید بعد از بازی‌های آسیایی معرفی می‌شود/ ادعای عجیب چمن گلی!

سرمربی جدید بعد از بازی‌های آسیایی معرفی می‌شود/ ادعای عجیب چمن گلی!

شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی پس از اعلام اتفاق نظر اعضا مبنی بر برکناری عبداله چمن گلی، از معرفی سرمربی جدید تیم جوانان بعد از بازیهای آسیایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کسب نتایج ضعیف تیم کشتی فرنگی جوانان در رقابتهای جهانی و سقوط آزاد این تیم با یک مدال نقره به رده هشتمی جهان باعث شد تا شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در نشستی فوق العاده به دلایل این ناکامی بزرگ رسیدگی کند.

به هر حال این نشست با تصمیم اعضا بر برکنار عبدالله چمن گلی به پایان رسید و قرار شد سرمربی جدید تیم کشتی فرنگی جوانان انتخاب و بعد از بازیهای آسیایی معرفی شود.

اما آنچه بیش از هر چیز در این داستان جلب توجه می کند اظهارات اخیر عبداله چمن گلی پس از اطلاع از برکناری اش است. این سرمربی که پیش از این نیز شکست های مختلفی را در عرصه بین المللی در کارنامه دارد به محض اطلاع از نارضایتی فدراسیون کشتی و اعضای شورای فنی از عملکردش در رقابتهای جهانی جوانان با صراحت اعلام کرد اگر اخراج شود با خیالی آسوده به پیشنهادهای خارجی می اندیشد!

البته هنوز مشخص نشده مقصد و منظور چمن گلی از پیشنهادات خارجی، کدام کشور است، اما آنجه مسلم است مسئولان کشتی هر کشور خارجی با توجه به کارنامه مربیان، آنان را جذب و در راس امور فنی تیم های ملی خود قرار می دهند. حال چمن گلی بر چه اصل و با توجه به چه موفقیت بین المللی در عرصه سرمربیگری، سودای فعالیت در کشورهای دیگر را در سر دارد، سوالی است که اهالی کشتی با اشتیاق منتظر پاسخ آن هستند.

کد خبر 2346937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha