۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱

اسلوبودان کواچ:

آمریکا را بردیم ولی من راضی نیستم/ شکست‌ها نگران کننده بود

آمریکا را بردیم ولی من راضی نیستم/ شکست‌ها نگران کننده بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی برابر آمریکا در سومین دیدار تدارکاتی گفت: برابر آمریکا پیروز شدیم ولی من از این بازی راضی نیستم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسلوبودان کواچ در پایان دیدار تیم ملی والیبال ایران و آمریکا که صبح امروز شنبه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در این بازی توانستیم آمریکا را شکست دهیم ولی من از عملکرد شاگردانم راضی نیستم. ما در این بازی با ترکیب اصلی بازی کردیم و برای همین از آنچه که اتفاق افتاد رضایت ندارم.

وی که با گزارشگر تلویزیون آمریکا صحبت می‌کرد، ادامه داد: برای کسب تجربه به آمریکا آمده‌ایم و در دو بازی اول خود شکست خوردیم که این نگران کننده است. ما در این بازی البته برنده شدیم ولی چون از ترکیب اصلی استفاده کردیم چندان راضی نیستم.

گزارشگر بازی بعد از این مصاحبه عنوان کرد: بازی فردا (یکشنبه به وقت تهران) تیم‌های ملی آمریکا و ایران بسیار جذاب خواهد بود چرا که هر دو تیم خود را برای مسابقات قهرمانی جهان در لهستان آماده می‌کنند.

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز شنبه به وقت تهران در سومین بازی تدارکاتی برابر آمریکا که در لس آنجلس برگزار شده بود 3 بر 2 برنده شد. تیم کشورمان در دو دیدار قبل خود نتیجه را واگذار کرده بود.

 

کد خبر 2350508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha