۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶

رئيس فدراسيون كشتي:

بحرانی‌ترین شرایط را پشت سر می‌گذرانيم/ تا چند روز ديگر به جنگ مي‌رويم!

بحرانی‌ترین شرایط را پشت سر می‌گذرانيم/ تا چند روز ديگر به جنگ مي‌رويم!

رئیس فدراسیون کشتی گفت: روزهايي که هم اكنون قهرمانان ما در اردوهای تیم ملی می گذرانند با توجه به دو مسابقه سنگين پیش رو، يعني مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی، يكي از بحراني ترين روزهاي آنها را رقم زده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، رسول خادم اظهار داشت: روزگاری که امروز قهرمانان ما در اردوهای تیم ملی می گذرانند با توجه به دو رويداد پیش رو، شرایط سختی است و امروز آن ها که باید در این دو رویداد با حریفان اصلی خود رقابت کنند، بحرانی ترین شرایط را با توجه به فشار تمرینات در ادوها پشت سر می گذراند.

مرد طلايي المپيك آتلانتا گفت: حمید سوریان در این روزها می گوید استخوانهای بدنم درد می کند و زیر چشم های وی گود افتاده است این شرایط برای من سخت است ولی این کشتی گیران یک هدف مشخص دارند و برای رسیدن به آن از جان مایه می گذارند.

دارنده مدال برنز المپیک بارسلون تصریح کرد: همه کشتی گیران در این روزها در معرض آسیب دیدگی و خستگی روانی قرار دارند و رنج و فشار زیادی را تحمل می کنند. این موضوع که البته برای جهانی چند کیلو و بلافاصله 10 تا 12 روز برای آسیایی همین مقدار وزن کم کنند، شرایط سختی است و این عزیزان به انگیزه ای فراتر از انگیزه های مادی نیاز دارند. ادبیاتی که ما به کشتی گیران داریم این است که باید چند روز دیگر عازم جنگ بشویم و باید نقطه مرگ را ترسیم کنیم.

رئيس فدراسيون كشتي در خاتمه تأکید کرد: ما مجبوریم برای موفقیت در مقابل رقبای سرسخت خود در نقطه تمام شدن شروع کنیم، در لحظاتی که قلب در جای خودش نیست و در این نقطه باید فکر کنیم، هجوم ببریم و به وظیفه خود عمل کنیم، زیرا قهرمانان ورزش ملی معتقدند باید برای شادی دل مردم یعنی حامیان خودشان تلاش کنند.

کد خبر 2352920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha