۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۲۲

در آخرین روز سفر هیئت دولت/

دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی اردبیل افتتاح شد

دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی اردبیل افتتاح شد

اردبیل – خبرگزاری مهر: همزمان با آخرین روز سفر هیئت دولت به استان اردبیل دو واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح این واحدهای تولیدی گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال هزینه شده است.

ابراهیم فریدی این واحدها را در زمینه تولید شمش فولاد و بتن سبک اتو کلاو عنوان کرد و متذکر شد: واحد صنعتی فولاد سپهر سبلان با سرمایه گذاری بالغ بر 370 ميليارد ریال در زمینه تولید شمش فولاد فعالیت خواهد کرد.

به گفته وی این واحد تولیدی با ظرفیت تولیدی در حدود 70 تن شمش فولاد در روز فعالیت می کند و برای 180 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی اردبیل ادامه داد: شرکت آذر سارج سبلان نیز در زمینه تولید بتن سبک اتو کلاو شده با ظرفیت پنج هزار متر مکعب در روز و انواع ملات خشک با ظرفیت 10 تن در ساعت فعالیت خواهد کرد.

فریدی سرمایه گذاری این واحد صنعتی را در حدود 250 ميليارد ریال اعلام کرد و افزود: با افتتاح این واحد صنعتی زمینه اشتغال برای 65 نفر فراهم شده است.

وی همچنین از برنامه ریزی دولت برای خارج کردن واحدهای تولیدی این استان از رکود خبر داد و یادآور شد: به همین منظور اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شده که با تخصیص آن بخش عمده ای از مشکلات واحدهای نیمه نعطیل و تعطیل حل خواهد شد.

کد خبر 2354672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha