۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۳۲

رونالدو سیاست‎های خرید باشگاه رئال مادرید را به باد انتقاد گرفت

رونالدو سیاست‎های خرید باشگاه رئال مادرید را به باد انتقاد گرفت

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید سیاست‎های این باشگاه در خصوص خریدهای تابستانی را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، "کریستیانو رونالدو" گفته با سیاست‌های "فلورنتینو پرس" در خصوص خریدهای تابستانی موافق نیست. باشگاه رئال برای خرید "خامس رودریگس"، "تونی کروس" و "کیلور ناواس" 110 میلیون یورو هزینه کرده است.

باشگاه رئال همچنین "آنخل دی ماریا" و "ژابی آلونسو" را به ترتیب با قیمت‌های 75 میلیون و 10 میلیون یورو به تیم‌های منچستریونایتد و بایرن مونیخ فروخت.

رونالدو در گفتگو با خبرنگاران گفت نمی‌خواهد چندان در خصوص سیاست‌های باشگاه رئال حرفی بزند. وی گفت: من عقیده خودم را دارم و نمی‎توانم همیشه آنچه فکر می‌کنم را بر زبان بیاورم چون به عنوان نخست روزنامه‌ها تبدیل می‌شود و من این را نمی‌خواهم.

وی افزود: اما اگر من راس کار بودم شاید کارها را اینگونه انجام نمی‌دادم. هر کسی عقیده خودش را دارد و آزاد است که آنها را ابراز کند. اگر رئیس باشگاه بر این باور است بهترین کار برای باشگاه این است که بازیکنان جدید به خدمت بگیرد و اجازه بدهند تعدادی دیگر جدا شوند خب باید به تصمیمش احترام گذاشت و از آن حمایت کرد.

رونالدو گفت: بی تردید دی ماریا و ژابی بازیکنان مهمی برای تیم ما بودند اما بازیکنان دیگری هم در تیم هستند و ما خوشحالیم که آنها اینجا هستند. مطمئنم که اوضاع به خوبی پیش خواهد رفت و تیم در سطح بالایی قرار خواهد داشت.

کد خبر 2362658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha