۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۱۹

روزنامه دیلی اکسپرس خبر داد:

سرالکس فرگوسن به بازگشت رونالدو به منچستریونایتد کمک می کند

سرالکس فرگوسن به بازگشت رونالدو به منچستریونایتد کمک می کند

سران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند از سرالکس فرگوسن سرمربی پیشین این باشگاه درخواست کنند تا برای بازگرداندن کریس رونالدو به اولدترافورد به آنها کمک کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه های اسپانیایی در روزهای اخیر اعلام کرده اند باشگاه منچستریونایتد هم بودجه و هم انگیزه لازم برای بازگرداندن کریس رونالدو را به اولدترافورد دارد اما کمک فرگوسن عامل کلیدی این انتقال باشد.

رابطه نزدیک فرگوسن با رونالدو باعث شده مسئولان منچستریونایتد اطمینان داشته باشند اگر سرمربی پیشین این باشگاه از رونالدو بخواهد به اولدترافورد برگردد این انتقال قطعا رخ خواهد داد.

رونالدو پیش از این بارها از فرگوسن تعریف کرده و فوتبال خود را مدیون این سرمربی اسکاتلندی می داند. رونالدو می گوید: فرگوسن وقتی تنها 18 سالم بود و به منچستریونایتد آمدم بسیار به من کمک کرد. باید از او تشکر کنم بخاطر تمام لطف هایی که در حق من انجام داد. من موفقیت خود را مدیون او هستم.

رونالدو بارها از علاقه اش به بازگشت به منچستریونایتد صحبت کرده است. او می گوید: همه می دانند، من بارها اعلام کرده ام. منچستر در قلب من است. من دوستان بسیار زیادی در آنجا دارم، هواداران فوق العاده هستند و امیدوارم روزی به این تیم بازگردم.

گفته می شود پیشنهادی در حدود 60 میلیون پوند بعلاوه دستمزد هفتگی 300 هزار پوند می تواند برای جذب کریستیانو رونالدو کافی باشد.

کد خبر 2372246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha