۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴

همزمان با سالروز ولادت امام هادی(ع)/

برنامه "پنج شب پنج مسجد" در بجنورد برگزار می‌شود

برنامه "پنج شب پنج مسجد" در بجنورد برگزار می‌شود

بجنورد- خبرگزاری مهر: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از برگزاری برنامه پنج شب پنج مسجد در مرکز این استان همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت امام هادی(ع) خبر داد.

هاشم شیرازیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اجرای برنامه‌ای تحت عنوان پنج شب پنج مسجد در شهرستان بجنورد همزمان با دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: این ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی به همت نهادهای فرهنگی و با همکاری مردم در مساجد محوری شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که برنامه مزبور از پنج شنبه هفدهم مهرماه همزمان با شب سالروز فرخنده میلاد امام علی النقی‌الهادی(ع) در مسجد پنج تن آل‌عبا بجنورد آغاز می‌شود، افزود: این برنامه تا بیست و یکم مهرماه به مدت پنج شب ادامه خواهد داشت و همزمان با شب عید غدیر در محل مسجد الغدیر شهرک الغدیر بجنورد به پایان می‌رسد.

به گفته شیرازیان برنامه پنج شب پنج مسجد در این مدت از هفدهم تا بیست و یکم مهر ماه به ترتیب در مساجد پنج تن آل عبا بجنورد، قدس روستای مهنان، امام رضا(ع) بجنورد، مسجد امیرالمؤمنین(ع) و الغدیر شهرک الغدیر بجنورد برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری این که تمامی این برنامه ها در شب های فوق الذکر پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد، افزود: در این مراسم ها برنامه هایی نظیر سخنرانی ائمه جماعات مساجد پیرامون مسئله غدیر، جشن و مداحی و مسابقه های فرهنگی پیش بینی شده است.

کد خبر 2385479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha