۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۸

اعلام اسامی واجدان شرایط سفر حج

سازمان حج و زیارت واجدان شرایط تشرف به حج۹۳و زمان نام نویسی در کاروان ها را اعلام کرد.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: دارندگان اسناد ودیعه گذاری علی الحساب حج تمتع تا بیستم دی سال1384، می توانند از روز هجدهم، نوزدهم و بیستم بهمن (برحسب استان محل سکونت) برای نام نویسی در کاروان ها اقدام کنند.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: فهرست مدیران کاروان های حج93به همراه هزینه های مربوط به هر یک از کاروان های حج در استان های سراسر کشور پانزدهم و شانزدهم بهمن از طریق روزنامه ها و جراید منتشر خواهد شد.

واجدان شرایط تشرف به حج تمتع سال1393پس از اعلام اسامی کاروان ها، می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات زیارتی یا از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی www.haj93.haj.ir برای نام نویسی در کاروان های حج93در زمان های مشخص شده اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت با اعلام این که گذرنامه بین المللی متقاضیان تشرف باید حداقل دارای تاریخ اعتبار تا10فروردین سال1394باشد، از کسانی که گذرنامه انفرادی ندارند یا اعتبار گذرنامه آنان کمتر از تاریخ یاد شده است خواست در فرصت مناسب برای دریافت گذرنامه جدید اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت یادآور شد: کسانی که قصد واگذاری قبوض ودیعه گذاری حج تمتع خود به بستگان درجه یک (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزند) را دارند یا اسناد ودیعه گذاری خود را قبلاً واگذار کرده اند، اما مراحل نقل و انتقال فیش ثبت نامی آنان در سامانه جامع نقل و انتقال اسناد حج تمتع ثبت نشده است، باید پیش از فرا رسیدن زمان ثبت نام در کاروان ها، با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات زیارتی در استان و شهرستان محل سکونت خود برای ثبت اطلاعات در این سامانه و طی مراحل مربوط اقدام کنند.

اطلاعیه تکمیلی و مشروح این سازمان در زمینه شرایط مشمولان تشرف به حج تمتع سال1393و نحوه نام نویسی در کاروان ها چهارشنبه9بهمن از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت و روزنامه های ایران و جام جم منتشر خواهد شد.

کد خبر 2406357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha