۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۵

طی نامه ای انجام شد؛

قدردانی ستاد مردمی حفاظت از جنگل ابر، از مواضع استاندار سمنان

قدردانی ستاد مردمی حفاظت از جنگل ابر، از مواضع استاندار سمنان

شاهرود - ستاد مردمی حفاظت از جنگل ابر شاهرود در پی مواضع محمد وکیلی استاندار سمنان پیرامون ضرورت حفاظت از این جنگل، طی نامه ای از وی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۷ تن از نمایندگان تشکل های زیست محیطی مردم نهاد عضو ستاد مردمی حفاظت از جنگل ابر، صبح جمعه با حضور در دفتر استاندار سمنان از مواضع اصولی وی در رابطه با احداث جاده در جنگل ابر، تقدیر کردند.

در این دیدار نامه تقدیر و تشکر ستاد مردمی حفاظت از جنگل ابر تسلیم استاندار شد. که در آن خطاب به محمد زند وکیلی آمده است: تشکل های مردم نهاد زیست محیطی استان سمنان و بویژه شهرستان شاهرود که امروز به عنوان شهرستان پیشرو حامی محیط زیست کشور مطرح است، برخود واجب می دانند تا از مواضع شفاف و آشکار حضرتعالی در رابطه با برآشفته ساختن خواب آنانی که در پروژه جنگل ابر منافع مادی برای خود دیده اند قدردانی کند.

این نامه در ادامه تصریح کرده است: بی شک موضع به جا و به حق حضرتعالی به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان، در میان سکوت سرد و معنی دار برخی دلسوز نمایان استانی و شهرستانی، موجب تابیدن هرچه بیشتر نور امید دولت تدبیر بر قلب دوست داران جنگل ابر و محیط زیست استان خواهد بود.

استاندار سمنان ۲۶ آبان ماه سالجاری طی مصاحبه ای با خبرگزاری مهر بیان داشت: عده‌ای که پای منافعشان در میان است، فشارهای رسانه‌ای ایجاد کرده و تهدید می‌کنند تا جاده‌ای در جنگل ابر احداث شود.

در پایان این مراسم، طرح مکتوب پیشنهادی در رابطه با "روش های کاهش تبعات منفی بحران آب در استان سمنان" به عنوان طرح تحقیقاتی – کاربردی تشکل های زیست محیطی مردم نهاد شاهرود، برای بررسی و اجرا تحویل مقامات استانداری سمنان شد.

کد خبر 2436412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha