۱۵ بهمن ۱۳۹۳، ۲۰:۴۰

رئیسی:

کلینیک تخصصی درمانی در همه شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی شد

کلینیک تخصصی درمانی در همه شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کلینیک تخصصی درمانی در همه شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی عصر چهارشنبه در آئین افتتاح مرکز بهداشتی و درمانی در گناوه اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح یکی از مراکز مورد نیاز و ضروری در گناوه هستیم که یکی از خواسته‌های مردم این شهر بوده است.

وی اضافه کرد: پس از ابلاغ سیاست‌های حوزه سلامت توسط مقام معظم رهبری شاهد خدمات خوبی در جامعه هستیم و طرح جامع نظام سلامت در استان بوشهر اجرا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر تنها استانی است که استاندار رئیس شورای سلامت استان است، ادامه داد: استاندار توجه بسیار زیادی برای حوزه سلامت قائل است و پیگیری‌های بسیار زیادی را در این زمینه داشته است.

وی با بیان اینکه اعتبارات حوزه سلامت شهرستان گناوه در سال جاری به نسبت تمام سال‌های افزایش چشمگیری داشته است، افزود: این موضوع بیانگر توجه نمایندگان و مسئولان شهرستان به حوزه سلامت است.

رئیسی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت استان بوشهر، اذعان داشت: به منظور ارائه خدمات مناسب در بخش سلامت، کلینیک‌های تخصصی در همه شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است که خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان در گناوه، اضافه کرد: ۵۰ پزشک عمومی، متخصص و دندان‌پزشک در شهرستان گناوه حضور دارند و سلامت مردم در این شهرستان را تضمین می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: تلاش داریم تا پروژه‌ها به دور از احساسات و با توجه به درک شرایط استان و کشور و مبتنی بر نیازها و ضروریات تصمیم‌گیری و اجرا شوند.

وی اضافه کرد: مرکز بهداشتی و درمانی شماره ۵ گناوه که امروز شاهد افتتاح آن هستیم، دارای یک هزارو  ۷۰ مترمربع زیربنا است که با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

رئیسی افزود: برای افتتاح پروژه‌ها در حوزه سلامت تعریف جدید در نظر گرفته شده است و پروژه‌ها باید مجهز و کامل باشند که به بهره‌برداری برسند.

کد خبر 2487840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha