۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

امید سهرابی در گفتگو با مهر:

سه بازیگر اصلی «لاتاری» 18 ساله‌اند/ آغاز پیش تولید از ابتدای94

سه بازیگر اصلی «لاتاری» 18 ساله‌اند/ آغاز پیش تولید از ابتدای94

امید سهرابی جزئیات اولین فیلمی که قرار است آن را سال آینده کلید بزند، تشریح کرد و درباره ویژگی‌های آن گفت.

امید سهرابی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نخستین تجربه فیلمسازی‌اش توضیح داد: نگارش فیلم «لاتاری» چیزی حدود یک سال و نیم، دو سال است که به پایان رسیده است. از آنجایی که من درگیر سریال «جاده قدیم» بودم و ساخت این سریال طول کشید، موفق نشدم فیلم سینمایی‌ام را در تابستان کلید بزنم.

«جاده قدیم» نگذاشت «لاتاری» کلید بخورد

وی افزود: بلافاصله پس از اتمام سریال تازه بهرام بهرامیان، درگیر کارهای دیگر شدم و زمان را از دست دادم. چون «لاتاری» فیلمی است که باید در تابستان ساخته شود. بنابراین تصمیم داریم انشالله فیلم را تابستان 94 کلید بزنیم.

این فیلمنامه‌نویس ادامه داد: با اتمام تعطیلات نوروز 94 پیش تولید کار را آغاز خواهیم کرد و این فیلم پیش تولید طولانی خواهد داشت. با اینکه فیلم اول است و نسبت به کارهای من خیلی جمع و جور و متعلق به سینمای مستقل است اما جنس کار یک پیش‌تولید طولانی را می‌طلبد.

سه بازیگر 18 ساله و یک زوج حرفه‌ای بازیگران فیلمند

سهرابی یادآور شد: «لاتاری» سه بازیگر اصلی دارد که دو پسر و یک دختر 18 ساله هستند. در کنار آنها یک زوج هم داریم که بازیگران حرفه‌ای نقششان را ایفا می‌کنند.

وی درباره بازیگرانی که سه نقش اصلی را ایفا می‌کنند گفت: من تا به حال خیلی‌ها را دیده‌ام اما ترجیح می‌دهم برای این نقش‌ها بازیگر معرفی کنم. بازیگر حرفه‌ای برای این سن خیلی سخت گیر می‌آید و من ترجیح می‌دهم خودم بازیگر پیدا کنم. البته هنوز موفق به انجام این کار نشده‌ام.

حضور عوامل حرفه‌ای سینما در اولین ساخته امید سهرابی

نویسنده سریال‌های «شمس العماره» و «مهرآباد» تأکید کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که انتخاب‌های درستی باشد. خوشحالم که کار مورد پسند علی تقی‌پور تهیه‌کننده و دوستان دیگری که متن را خوانده‌اند واقع شده و بسیاری از عوامل حرفه‌ای سینما نیز بر من منت خواهند گذاشت و برای همکاری می‌آیند. از این بابت خیلی خوشحالم.

کد خبر 2492202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha