۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶

سویدانلویی:

پایگاه اطلاع رسانی بومی عشایر در خراسان شمالی راه اندازی می شود

پایگاه اطلاع رسانی بومی عشایر در خراسان شمالی راه اندازی می شود

بجنورد- مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی بومی عشایر در ورودی شهرستان های مختلف استان طی ایام نوروز خبر داد.

محمد سویدانلویی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه های ستاد تسهیلات خدمات سفر خراسان شمالی برای ایام نوروز و تعطیلات سال جدید، اظهار داشت: این ستاد به منظور خدمات دهی مناسب و جذب گردشگر در استان طی ایام نوروز برنامه های مختلفی در دستور كار قرار داده است.

وی از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی بومی عشایر استان در ورودی شهرستان های استان خبر داد و گفت: این اقدام یكی از برنامه های جدید ستاد تسهیلات خدمات سفر در راستای معرفی آداب و رسوم مردم استان به مسافران طی ایام نوروز انجام می شود.

سویدانلویی با اشاره به اینكه "خدمات متفاوت، رضایتمندی مسافران" شعار امسال ستاد خدمات سفر استان است اظهار داشت: كمیته های این ستاد خود را موظف كردند تا در راستای این شعار و به منظور جذب و افزایش ماندگاری مسافران در خراسان شمالی اقدامات و خدمات خود را به نحو مطلوب ارائه دهند.

وی افزود: این ستاد از ۹ كمیته تشكیل شده و وظایف و اقدامات هر كمیته مشخص شده و اعضای این کمیته ها نیز اقدامات خود را شروع کرده اند.

این مسئول تاكید كرد: كمیته های ستاد تسهیلات سفر باید با توجه به گزارشات و آمارهای سال های گذشته، نقاط ضعف و قوت خود را بررسی و آنها را در سال جاری رفع یا تقویت كنند.

مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اظهار داشت: با برنامه ریزی منسجم و تلاش خوب دستگاه های اجرایی استان، جذب یك میلیون گردشگر داخلی و خارجی در نوروز ۹۴ به خراسان شمالی دور از انتظار نیست.

کد خبر 2495017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha