۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۳۶

آیت‌الله صفایی بوشهری:

مدرسه سعادت بوشهر سرچشمه فیاض تربیت انسان‌های بزرگ در ایران است

مدرسه سعادت بوشهر سرچشمه فیاض تربیت انسان‌های بزرگ در ایران است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مدرسه سعادت بوشهر سرچشمه فیاض تربیت انسان‌های بزرگ در ایران است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومي دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در مراسم آغاز هفته گرامیداشت بوشهر و سالروز تأسیس مدرسه سعادت بوشهر اظهار داشت: جهان در آستانه تحول عظیمی است، تحولی که نقش علم و فناوری و عدالت گستری و توسعه و پیشرفت در آن نقش اساسی دارد.

امام جمعه بوشهر همچنین افزود: اگر ما بخواهیم در تمدن نوین جهان  و نظم نوین جهان دارای نقش اساسی باشیم و فضای ملی خود را براساس علم و دانش، فرهنگی اسلامی و انقلابی مدیریت کنیم  باید در حوزه علم و فناوری و نهادینه کردن فرهنگی اسلامی و انقلابی تلاش بیشتری کنیم.

آيت الله صفايي بوشهري با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر دو عنصر علم و فناوری با رویکرد فرهنگ اسلامی - انقلابی توجه بسیاری دارد، بیان داشت: مدارس و مراکز آموزشی محل تحقق این تفکر هستند و یکی از استان‌هایی که همواره در این هندسه پیشرفت نقش اساسی داشته، استان ولایتمدار بوشهر است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه مدرسه سعادت سرچشمه فیاض تربیت انسان‌های بزرگ در ایران و حتی در شعاع جهان است، اضافه کرد: استان بوشهر به مدرسه سعادت که از آغاز تا کنون محل تربیت بزرگان بوده افتخار می‌کند.

کد خبر 2510835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha