۱۶ فروردین ۱۳۹۴، ۱۸:۰۰

بیژنی مطرح کرد:

پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر باکیفیت بالا اجرا می‌شوند

پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر باکیفیت بالا اجرا می‌شوند

بوشهر - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر با کیفیت بالایی اجرا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج بیژنی بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان کنگان اظهار داشت: در ایام نوروز شاهد خدمات‌دهی بسیار خوبی به مسافران نوروزی و مردم استان بوشهر بودیم.

وی از خدمات‌دهی ۸۰ مرکز بهداشتی درمانی استان بوشهر طی ایام نوروز خبر داد و اضافه کرد: در این ایام هشت کمپ سلامت و همچنین ۴۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای و بیمارستان‌های استان خدمات بسیار خوبی ارائه کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بخش سلامت در استان بوشهر صورت گرفته است.

اجرای شش پروژه بخش بهداشت و درمان در شهرستان کنگان

وی توجه به کیفیت اجرای طرح‌های عمرانی در عرصه سلامت را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر چند افتتاح این طرح‌ها می‌تواند خدمات خوبی را به مردم ارائه دهد ولی تلاش داریم که پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر با کیفیت بالایی اجرا شوند تا بتواند خدمات مطمئن‌تری ارائه دهند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/04/05/4/1631917.jpg

بیژنی از اجرای شش پروژه بخش بهداشت و درمان در شهرستان کنگان از محل مصوبات سفر رهبری به جنوب استان بوشهر خبر داد و افزود: اعتبار این پروژه‌ها ۲۲۰ میلیارد ریال است که ۱۶۰ میلیارد ریال آن مربوط به بیمارستان امام خمینی کنگان است.

وی همچنین از ساخت و اجرای آزمایشگاه شهر بنک و ساختمان مرکز بهداشتی درمانی بندر سیراف خبر داد و گفت: توسعه بیمارستان امام خمینی کنگان(ره) یکی از طرح‌های مهم ما در این شهرستان است که از همه توان و ظرفیت‌ها در این راستا استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 2527177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha