۱۷ فروردین ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶

شقایق دهقان در گفتگو با مهر:

دخترم در «سر به راه» را با اسم پسر واقعی‌ام صدا می‌کردم

دخترم در «سر به راه» را با اسم پسر واقعی‌ام صدا می‌کردم

شقایق دهقان از نزدیک بودن «سر به راه» به فضای زندگی واقعی سخن گفت و اینکه به دلیل همین فضا او گاهی به اشتباه دخترش در این سریال را با اسم پسر واقعی‌اش صدا می‌زده است.

شقایق دهقان بازیگر «سر به راه» درباره تجربه بازی در این سریال نوروزی به خبرنگار مهر گفت:‌ رعنا زن خانه‌ و مادر دو فرزند بود و نقشم مادرانگی زیادی داشت. ضمن اینکه این نقش بین اعضای خانواده هم تاثیرگذار بود. اصلا نوروز، فضای خانوادگی دارد و به طبع سریال‌هایش نیز باید دارای چنین ویژگی باشند.

وی ادامه داد: ما برای بازی در این سریال فیلمنامه کامل نداشتیم. با این حال چون اغلب کارهای مناسبتی پربیننده می‌شوند، ترجیح تلویزیون این است که ساخت این دست آثار را به کارگردانانی که آثارشان جواب پس داده‌اند، بسپارد. اکثر آثار سعید سلطانی هم پربیننده شده‌اند.

سریال سر به راه

بازیگر نقش خانم شیرزاد در «ساختمان پزشکان» یادآور شد: نقش رعنا پیچیدگی خاصی نداشت و کاراکتر ساده‌ای بود. با این حال نزدیکی فضای آن به زندگی واقعی به نحوی بود که به دلیل همسن و سال بودن یکی از بچه‌هایم در این سریال با فرزند خودم، گاهی او را به اشتباه به جای کیمیا، نویان صدا می‌زدم.

دهقان در پایان درباره این تجربه اظهار کرد: گروه بازیگران این کار همگی توانا و مردمی بودند و مخاطب همگی آنها را دوست دارد. خداراشکر «سر به راه» ترکیب بازیگران خوبی داشت. ما قرار نبود در این سریال کمدی باشیم یا از مخاطب خنده بگیریم، بلکه هدفمان ایجاد یک فضای مفرح شیرین بود.

کد خبر 2527374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha