۲۸ فروردین ۱۳۹۴، ۱۳:۰۶

جلالی:

حرکت عظیم انقلاب اسلامی با خون شهیدان تضمین شده است

حرکت عظیم انقلاب اسلامی با خون شهیدان تضمین شده است

میامی - رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی گفت: شهیدان با ایثارگری حرکت عظیم انقلاب اسلامی و نهضت بزرگ اسلام و امام راحل را تضمین کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم جلالی صبح جمعه در اجلاسیه شهدای شهرستان میامی که با حضور پرشور مردم و مسئولان در حسینیه اعظم این شهرستان برگزار شد، به عظمت و شکوه ایران در دنیا به برکت خون شهیدا و امام شهدا تأکید کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: شهیدان با ایثارگری حرکت عظیم انقلاب اسلامی و نهضت بزرگ اسلام و امام راحل را تضمین کردند.

نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسیر شهدا مسیر پرافتخاری است و آفرین برملت ایران که این گونه دلاورمردانه ایستادگی کردند.

جلالی در ادامه به مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و افزود: اگر امروز دنیای غرب به پای میز مذاکره می‌نشینند به دلیل تجربه ای است که از دفاع مقدس دارند و آنها ایستادگی ملت شریف ایران را دیده اند.

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی

وی گفت: وقتی نخست وزیر اسرائیل به کنگره آمریکا می‌رود و سخنرانی می‌کند، نشان از قدرت انقلاب اسلامی است و بارها گفته‌ام که ای کاش این صحبت‌ها به طور مستقیم از صدا و سیمای کشور ما پخش می‌شد تا ذلت و خواری دشمنان انقلاب را برابر ایران می دیدید.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران برابر تحریم ها خوب مقاومت کرد و هرگز سر تسلیم در برابر زیاده خواهی های دشمنان تعظیم نکرد.

جلالی افزود: شجاعت، شهامت، عزت، افتخار و سربلندی ایران روز به روز بیشتر شده و اینها همه از اخلاص امام و شهدا بوده است.

نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تأکید کرد: ایران اسلامی امروز در جایگاه بزرگی قرار گرفته است و اگر این اقتدار و قدرت ملی را در اختیار نداشتیم؛ هیچ گاه غربی‌ها پای میز مذاکره با ما نمی‌ نشستند.

کد خبر 2535945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha