۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷

رئیس سازمان جهاد كشاورزی خراسان شمالی:

۴ صندوق توسعه بخش كشاورزی در خراسان شمالی راه اندازی می شود

۴ صندوق توسعه بخش كشاورزی در خراسان شمالی راه اندازی می شود

بجنورد- رئیس سازمان جهاد كشاورزی خراسان شمالی از راه اندازی چهار صندوق توسعه بخش كشاورزی در این استان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله یوسفی صبح پنج شنبه در نشست با مدیران سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی اظهار داشت: سال گذشته چهار صندوق توسعه بخش كشاورزی در شهرستان های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و فاروج فعال شد و طی سال جاری نیز چهار صندوق جدید در شهرستان های گرمه، جاجرم، اسفراین و راز و جرگلان راه اندازی می شود.

وی هدف از تشكیل این صندوق ها را جمع آوری سرمایه های خرد و گامی در جهت رفع مشكلات كشاورزان دانست و افزود: صندوق توسعه بخش كشاورزی استان تسهیلات كوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت و نیز خدمات فنی و مشاوره ای را به تولیدكنندگان و كشاورزان ارائه می دهد.

یوسفی تصریح كرد: همچنین این صندوق نقش موثری در راستای تامین نهاده های مود نیاز، تنظیم بازار كشاورزی، مقابله با بحران های احتمالی و ... ایفا می كند.

وی گفت: جهاد كشاورزی خراسان شمالی به منظور حمایت از كشاورزان و رفع مشكلات آنان توسعه سرمایه گذاری در صندوق توسعه بخش كشاورزی استان را برای سال جاری در دستور كار خود قرار داده است.

یوسفی افزود: بیشترین تولید و اشتغال استان در حوزه كشاورزی است از این جهت باید به این امر توجه ویژه داشت تا گام های بهتری در راستای توسعه بخش كشاوری استان برداشته شود.

رئیس سازمان جهاد كشاورزی خراسان شمالی اظهار داشت: به هر میزان حضور مردم و سرمایه در كشاورزی بیشتر باشد به همان مقدار می توان اقدامات مفیدتر و بهتری انجام داد.

وی در خصوص تنظیم بازار ایام ماه مبارك رمضان نیز افزود: امسال نمایشگاه طرح ضیافت استان در محل بازار اتحاد سازمان جهاد كشاورزی استان برگزار شده که در این محل اقلام مورد نیاز شهروندان در ماه مبارك رمضان با نرخ ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود.

کد خبر 2776210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha