۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۴۵

جشن روزه اولی ها در یزد برگزار می شود

جشن روزه اولی ها در یزد برگزار می شود

یزدـ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، جشن روزه اولی ها در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، محمدرضا دشتی اظهار داشت: جشن «روزه اولی ‌ها»، ویژه‌ پسران و دختران سال اول تکلیف است که با همکاری آموزش و پرورش و با هدف تشویق، آشنایی و انس هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با مسائل و احکام روزه و ماه مبارک رمضان در فضایی شاد و خاطره‌ انگیز برگزار می‌ شود.

وی عنوان کرد: روزه اولی ‌ها به همراه خانواده ‌های خود در این مراسم شرکت می‌ کنند و از برنامه‌ هایی نظیر سخنرانی با موضوعات تربیتی، تغذیه برنامه‌های فرهنگی و تبیین جایگاه والای ماه مبارک رمضان و تاثیر اعمال ارزشمند آن در سعادت انسان، طنز، سرود و ... بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه این جشن سال گذشته نیز توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برپا شد، خاطرنشان کرد: شرکت‌ کنندگان در این برنامه را دختران دانش‌ آموزان کلاس سوم ابتدایی و پسران سال نهم تشکیل می‌ دهند.

دشتی یادآور شد: علاقمندان برای ثبت‌ نام در این جشن بزرگ می‌ توانند تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه به مدارس خود مراجعه کرده و اطلاعات لازم برای شرکت در این جشن را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این جشن ۱۱۰ نفر از دانش ‌آموزان روزه اولی به قید قرعه انتخاب و به سفر مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

کد خبر 2778939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha