حزب الله لبنان:

انفجار مسجد امام صادق بی حرمتی به تمامی مسلمانان است

انفجار مسجد امام صادق بی حرمتی به تمامی مسلمانان است

حزب الله لبنان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی در مسجد امام صادق (ع) اعلام کرد که این جنایت، بی حرمتی به تمامی مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای جنایت جدید گروه تروریستی داعش در مسجد امام صادق (ع) کویت را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: این جنایت ضربه ای به تمامی مسلمانان مذاهب مختلف جهان و بی حرمتی به تمامی مسلمانان شیعه و سنی کویت بود.

حزب الله لبنان در ادامه گفت: صاحبان افکار تروریستی و تکفیری که چنین جنایاتی انجام می دهند کشتاری را مرتکب می شوند که فجیع ترین کشتار در طول تاریخ بشریت به شمار می رود. جنایاتی که در راستای اهداف دشمنان امت [اسلامی] است.

حزب الله لبنان در این بیانیه از مردم کویت خواست که صبر پیشه کنند و مانع از تحقق اهداف پست تروریست ها مبنی بر فتنه انگیزی و ایجاد هرج و مرج شوند. حزب الله بر اهمیت تلاش ها برای تحکیم وحدت ملی تاکید کرد.

در پایان بیانیه از تمامی نهادهای دولتی و مردمی کویت خواسته شده است که در مقابله با گروه های تروریستی با یکدیگر همکاری کنند و اقدامات اجرایی را برای جلوگیری از تکرار چنین جنایاتی اتخاذ کنند و عاملان و مشوقان چنین حملات تروریستی را مجارات کنند.

کد خبر 2787978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha