۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰

ادامه رایزنی‌ها برای حضور آثار «هنر و تجربه» در جشن خانه سینما

ادامه رایزنی‌ها برای حضور آثار «هنر و تجربه» در جشن خانه سینما

طی هفته‌های گذشته چندین جلسه بین مسئولان گروه «هنر و تجربه» و مدیران هفدهمین جشن خانه سینما برگزار شده تا راهکاری برای شرکت آثار این گروه در جشن خانه سینما فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نزدیک به یک سال است که گروه «هنر و تجربه» در سینمای ایران فعالیت خود را آغاز کرده و این گروه سینمایی فرصتی جدید برای اکران فیلم‌هایی ایجاد کرده که یا مدت‌ها بود در صف اکران بودند یا آثاری هستند که ممکن است در تکاپوی اکران به این زودی‌ها رنگ پرده نقره‌ای را نبینند.

با پشت سر گذاشتن تجربه یک‌ساله اکران در گروه «هنر و تجربه» حال این آثار در اولین مواجهه خود با جشن خانه سینما تقاضا دارند که بتوانند در این رقابت حضور داشته باشند.

هفدهمین جشن خانه سینما طبق روال سال های قبل در بخش مسابقه سینمای ایران فیلم هایی را می پذیرد که در سینماهای کشور اکران عمومی شده باشد و پروانه ساخت سینمایی داشته باشند، اما در این بین تکلیف حضور برخی فیلم های گروه «هنر و تجربه» مشخص نیست.

چندی پیش تعدادی از کارگردان هایی که فیلم های خود را در «هنر و تجربه» اکران کرده اند با توجه به اینکه اکران فیلم های آنها به عنوان سابقه نمایش عمومی فیلم ها در نظر گرفته نمی شود و براساس آیین نامه جشن خانه سینما نمی توانند در این دوره از جشن شرکت کنند، از مسئولان برگزاری این جشن درخواست کردند شرایطی را فراهم کنند تا این فیلم ها بتوانند در بخش مسابقه سینمای ایران هفدهمین جشن خانه سینما حضور داشته باشند.

در همین راستا، مازیار میری دبیر اجرایی و همایون اسعدیان دبیر هفدهمین جشن خانه سینما در اولین نشست خبری این جشن اعلام کردند که در حال رایزنی برای حضور این فیلم ها در جشن خانه سینما هستند.

حال جدیدترین خبرها حاکی از آن است که طی روزهای گذشته جلسات مختلفی با مسئولان برگزاری جشن خانه سینما و مدیران گروه «هنر و تجربه» برگزار شده است تا راه‌حلی برای این موضوع پیدا شود.به نظر می‌رسد نتیجه جلسات به گونه ای است که فیلم های گروه «هنر و تجربه» نیز بتوانند در هفدهمین جشن خانه سینما حضور یابند.

کد خبر 2878479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha