۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۱۹

در اعتراض به وضع قراردادها صورت می‌گیرد؛

تجمع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در مقابل مجلس

تجمع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در مقابل مجلس

جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت قراردادهای خود و رایزنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور (قراردادی، پیمانی مشروط، دستیارها) از ۳۲ استان کشور مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت قراردادهای خود و رایزنی با نمایندگان مجلس شدند.

یکی از اعضای هیات علمی «پیمانی مشروط» دانشگاه پیام نور در این باره به مهر گفت: حکم اعضای هیات علمی مذکور را تا ۳۰ بهمن ۹۴ تمدید کرده اند و بعد از آن وضعیت قراردادی  این افراد مشخص نیست.

وی افزود: دانشگاه پیام نور به برخی اعضای هیات علمی اعلام کرده بود که حکم آنها به پیمانی قطعی تبدیل خواهد شد که بعد از گذشت ۴ سال هنوز این تبدیل وضعیت انجام نشده است.

این عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور ادامه داد: برخی از اعضای هیات علمی به صورت پیمانی مشروط جذب شده اند که در هیچ نظام استخدامی در ایران چنین چیزی وجود ندارد.

وی ادامه داد: بنابراین اساتید مذکور صبح امروز مقابل مجلس تجمع کرده و خواستار رایزنی با نمایندگان هستند. یک نامه نیز تهیه شده که بعد از امضاء اساتید و نمایندگان به هیات رئیسه مجلس ارایه خواهد شد.

به گزارش مهر، چندی پیش تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور عنوان کردند: «دانشگاه پیام نور سه سال است که بیش از یک هزار نفر را به صورت پیمانی «مشروط» جذب کرده است که در هیچ نظام استخدامی در ایران چنین چیزی وجود ندارد. وزارت علوم نیز عنوان کرد که اصلا جذب پیمانی «مشروط» ندارد، این درحالی است که دانشگاه پیام نور برای جذب افراد به صورت پیمانی «مشروط»، یک سری دلایل ضد و نقیض ارایه می دهد.»

کد خبر 2919630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید حسینی ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
      0 0
      با سلام. موضوع حاد است، حتما پیگیری کنید تا رسیدگی کامل صورت گیرد.. بومی مباحث سیاسی می آید.
    • محمدی ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
      0 0
      مدیران پیام نور به جای مدیریت صحیح دنبال این هستند که کسانی که با فراخوان رسمی وزارت علوم جذب شدند رو اخراج کنند،که البته موفق نخواهند شد و فقط باعث لطمه به دانشگاه پیام نور و شخص وزیر علوم خواهد شد
    • صادق ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
      0 0
      اینها هیات علمی نیستند کسانی هستند که با مدرک فوق لیسانس در دولت دهم با لابی نماینده ها بدون توجه به صلاحیت علمی و عمومی آنها به عنوان دستیار (کسی که هم درس بدهد هم کار اداری بکند) جذب شدند بعدش با لابی همان نماینده ها دکتری قبولشان کردن واسمشان شد هیات علمی قسم می خورم در مرکز پیام نوری که من هستم 5 نفر از انها بدون توجه به اینکه آیا در این مرکز رشته انها وجود دارد یا نه جذب شده اند و اکنون دانشجو ندارند فقط حقوق مفت می گیرند اخه تو این مملکت کسی نیست بگه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه مجازیه
    • یاسر احمدی ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
      0 0
      آقای رییس جمهور زودتر اقدام کنید تا وضعیت وخیم نشود....
    • سعید ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
      0 0
      قرآن کریم: برای چه سخنی میگویید که به آن علم ندارید؟! اگر در مرکز شما اتفاقی افتاد، دلیل می شود که به کل مراکز تسری دهید؟
    • مهدی ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
      0 0
      در پاسخ به صادق آقای محترم، یک نفر از کنار دهی عبور می کرد به یک آدم نابینا برخورد کرد بعد رفت توی دفتر خاطرات خودش نوشت از کنار دهی عبور می کردم که تمام مردمانش کوربودند... این دستیاران زمانی که دانشگاه پیام نور به شدت نیازمند خدمات علمی و اجرایی ایشان بودند به استخدام دانشگاه درآمدند و اکنون شما اینطور به ایشان انگ پارتی بازی و ... می زنید. کمی منصف باشید و البته با چاشنی خجالت...