۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۷

آیت‌الله مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه تبریز مطرح کرد:

نقش آمریکایی‌ها در کشتار شیعیان/ تبلیغ وهابیت در جمهوری آذربایجان

نقش آمریکایی‌ها در کشتار شیعیان/ تبلیغ وهابیت در جمهوری آذربایجان

تبریز – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به نقش آمریکا و صهیونیست ها در کشتار شیعیان جهان در باکو، نیجریه و پاکستان گفت: آمریکایی ها به جنایت های خود ادامه ندهند.

به گزارش خبرنگار مهر، نماز جمعه این هفته تبریز به امامت آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر و باحضور گسترده و باشکوه نمازگزاران تبریزی اقامه شد.

آیت الله مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز با محکومیت کشتار شیعیان در نیجریه و نارداران آذربایجان اظهار داشت: برای سومین بار به دولتمردان جمهوری آذربایجان هشدار می دهم که از کشتار ملت نارداران دست بکشند.

وی سپس از تبلیغ وهابیت در جمهوری آذربایجان خبر داد و با بیان اینکه علی اف مسلمانان زندانی را آزاد کند، ادامه داد: دولتمردان جمهوری آذربایجان اجازه میدان داری به وهابیت را ندهند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به حوادث اخیر و حمله نظامیان دولت جمهوری آذربایجان به دینداران و شیعیان منطقه نارداران گفت: نیروهای نظامی باکو به منطقه نارداران حمله کرده اند و شیعیان را سرکوب و تعدادی را نیز کشته و دستگیر کرده اند که باید بدانند که فشار بر مردم و مسلمانان نتیجه ای جز سقوط ندارد.

گسترش فعالیت شبکه های ضد شیعی در عربستان

وی سپس با تاکید بر گسترش فعالیت شبکه های ضد شیعی در عربستان گفت: بیش از ۱۰۰ شبکه در کشور عربستان به هزینه های زیاد علیه شیعه تبلیغ می کنند و در موقعیت های مناسب نیز اقدام به کشتار شیعیان جهان و اسلام هراسی می کنند که در روزهای گذشته شیخ زکزاکی در نیجریه دستگیر شد و تعداد زیادی از شیعیان این کشور کشته شدند.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به نقش آمریکا و اسرائیل در این جنایت ها اظهار داشت: باید آمریکایی ها از این جنایت های خود دست بکشند، صهیونیست ها با عملیاتی کردن توطئه های آمریکا تلاش می کنند خاورمیانه موردنظر آمریکا را تشکیل دهند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه این کشتارها باهدف اسلام هراسی در جهان صورت می گیرد، افزود: این جنایت ها احساسات شیعیان و آزادگان جهان را جریحه دار کرده است و باید هرچه زودتر متوقف شود.

کد خبر 3003060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha