۲ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۱۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

تخت‌های درمانی استان بوشهر افزایش می‌یابد/ توسعه توریسم پزشکی

تخت‌های درمانی استان بوشهر افزایش می‌یابد/ توسعه توریسم پزشکی

بوشهر - رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تخت‌های درمانی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رئیسی‌ ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای و تصویربرداری مولکولی بوشهر اظهار داشت: بهبود شاخص‌های سلامت در اولویت دولت تدبیر و امید است و در این راستا طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی اجرا می شود.

وی به توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: طرح تحول نظام سلامت با سرعت بالا و کیفیت مطلوبی در استان بوشهر اجرا شده که رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: یکی از برنامه‌های مهم توسعه سلامت در استان بوشهر راه‌اندازی اورژانس هسته‌ای است که تامین اعتبار آن توسط سازمان انرژی اتمی ایران صورت گرفته است و به‌زودی شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع فوق تخصصی درمانی و اورژانس هسته‌ای بوشهر در جوار بیمارستان شهدای خلیج فارس کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: بیمارستان هسته‌ای در هیچ جای کشور نداریم و در تهران هم مرکز تشخیص و درمان با تکنولوژی هسته‌ای ایجاد شده است.

رئیسی از توسعه توریسم پزشکی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: مرکز ید درمانی و درمان بیماران سرطانی با مواد رادیواکتیو می‌تواند نقش مهمی در توسعه توریسم درمانی در استان داشته باشد.

وی اظهار کرد: یک مرکز تشخیص و درمان انواع بیماری‌ها در استان بوشهر احداث می شود که دارای مساحت دو هزار و ۶۰۰ متر مربع بوده و بیش از ۱۴ میلیارد تومان برای آن هزینه خواهد شد.

کد خبر 3008166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha