۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۲۳

مدیر راهداری استان بوشهر خبر داد:

آماده‌سازی ناوگان راهداری استان بوشهر برای طرح نوروزی ۹۵

آماده‌سازی ناوگان راهداری استان بوشهر برای طرح نوروزی ۹۵

بوشهر - مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر از آماده‌سازی ناوگان راهداری برای طرح نوروزی ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس اظهار داشت: با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی کاربران جاده‌ای در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی و رخدادهای جاده‌ای، سامانه گویا ۱۴۱ مرکزمدیریت راه‌ها با قابلیت‌های متنوع اطلاع رسانی آخرین وضعیت ترافیکی و جوی، محدودیت‌ها و مسدودیت های ترافیکی، ارتباط مستقیم با کاربر، ارسال انتقادات و پیشنهادات به‌صورت شبانه روزی پاسخگوی هموطنان خواهد بود تا مردم با دریافت اطلاعات ترافیکی شرایط ایمن تری برای تردد خود اتخاذ کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروزی، این اداره کل تصمیم به نصب شبرنگ شماره ۱۴۱ گویا روی ناوگان راهداری گرفت تا سطح بیشتری از کاربران با سامانه فوق آشنا شده و حداکثر بهره‌وری از سامانه گویا۱۴۱ صورت گیرد.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: کیفیت ارتباطی این سامانه ارتباطی طبق پیگیری‌های انجام شده به فیبر نوری ارتقا یافته تا بتوان کارایی و قابلیت های آن را ارتقا داد.

وی بیان کرد: هموطنانی که قصد تردد از محورهای استان دارند می‌توانند آخرین وضعیت ترافیکی و مسیرهای ارتباطی ازطریق شماره شبانه روزی ۰۹۱۷۷۷۱۴۴۴۴ و سمانه گویا۱۴۱ مرکزمدیریت راه‌ها و یا ازطریق پایگاه الکترونیک ۱۴۱.ir مطلع شوند.

کد خبر 3039762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha