۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵

مدیرکل کمیته امداد استان همدان:

بیش از ۵۵۰۰ یتیم همدانی توسط حامیان اکرام حمایت می‌شوند

بیش از ۵۵۰۰ یتیم همدانی توسط حامیان اکرام حمایت می‌شوند

همدان - مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در حال حاضر ۳۱ هزار و ۳۸۴ حامی طرح اکرام از ۵ هزار و ۵۱۱ یتیم تحت پوشش این نهاد حمایت می‌کنند.

علیرضا ابراهیمی در گفتگو با مهر افزود: این حامیان با واریز کمک‌های نقدی خود به‌حساب امداد یا حساب شخصی ایتام به کاهش مشکلات این افراد کمک می‌کنند.

وی با تشکر از حامیان و خیرین خواستار همکاری بیشتر مردم نوع‌دوست با کمیته امداد در راستای کمک‌رسانی به ایتام تحت حمایت شد.

ابراهیمی عنوان کرد: سرانه دریافتی هر یتیم تحت حمایت در ماه یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار ریال است که علاوه بر مستمری ماهیانه خانواده به‌حساب فرزند با مدیریت سرپرست خانواده واریز می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۸۸ هزار و ۱۰۹ نفر در قالب ۴۶ هزار و ۸۴۶ خانوار تحت حمایت این نهاد هستند.

وی بابیان اینکه کمک به اقشار محروم و نیازمند جامعه به‌منظور توانمندسازی آن‌ها از اهداف نهاد مردمی کمیته امداد است، اظهار داشت: کمک‌های مردمی منابع مهمی در کنار منابع داخلی کمیته امداد در راستای پیشبرد اهداف کمیته امداد است در این راستا جلب مشارکت‌های مردمی موردتوجه است.

وی بیان کرد: کمک‌های حامیان به ایتام و نیازمندان سبب می‌شود تا بتوانیم بخش بیشتری از مشکلات این خانواده‌ها را مرتفع و زمینه برای رشد و پویایی آنان بیش از گذشته فراهم کنیم و تداوم این طرح‌ها، فرهنگ انفاق و دستگیری از نیازمندان در جامعه نهادینه می‌شود.

   

کد خبر 3564854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha