۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۱۸

عیدانه‌های شبکه افق برای مخاطبان در نوروز ۹۵

عیدانه‌های شبکه افق برای مخاطبان در نوروز ۹۵

شبکه افق با مجموعه‌ای از سریال، فیلم ها، مستندها و مجموعه های تلویزیونی به استقبال نوروز ۹۵ می‌رود.

 به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی افق همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز مستندهای ایرانی و خارجی، سریال، مستند مسابقه های جذاب و پوشش خبری و تصویری راهیان نور را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

مجموعه مستند ۴ قسمتی «یادگاران» با ارائه تاریخچه ای از سفرهای راهیان نور طی روزهای یکم تا چهارم فروردین به روی آنتن شبکه افق می رود. این در حالی است که برنامه ای با عنوان «راهیان نور» هم که به پوشش زنده این سفرها می پردازد از دوم تا سیزدهم فروردین هر روز ساعت ۱۶ از شبکه افق پخش خواهد شد.

سری چهارم مجموعه مستند «سفری دیگر» با موضوع گردشگری و جاذبه های توریستی، فرهنگی، اجتماعی و طبیعی ایران هم طی ۴ روز اول نوروز امسال از این شبکه پخش می شود.

«مردان سایه» عنوان سریالی فرانسوی است که در سال ۲۰۱۱ ساخته شده و مخاطبان می توانند هر شب ساعت ۱۸:۳۰ بیننده قسمت های بعدی آن باشند. این سریال در مورد فساد سیاسی و اخلاقی در فرانسه است.

سری مستند مسابقه «فرمانده» که تاکنون سری های اول و دوم آن از شبکه افق پخش شده و در سومین سری باز هم شامل آیتم های مختلف دشوار نظامی است؛ در ۴ روز نخست فروردین سال آینده با تصاویری خلاصه از قسمت های پیشین و پشت صحنه «فرمانده ۲» به نمایش در می آید و ۴ قسمت از سری سوم نیز در ایام عید روی آنتن می رود و ادامه آن طی هفته های بعد پخش خواهد شد.

سری جدید برنامه ترکیبی «کدبانو» با حضور خانواده شهدا و معرفی شهیدان مناطق مختلف ایران، نوروز امسال از شبکه افق پخش خواهد شد.

مجموعه «کدبانو» که سری نخست آن ماه رمضان ۹۴ از شبکه افق پخش شد، در هر قسمت به سراغ یکی از بانوان مسلمان و خارجی مقیم ایران می رفت و به بهانه پخت یک غذای محلی و از زبان همان افراد، به روایت اوضاع و احوال مسلمانان و دین اسلام در دیگر مناطق دنیا می پرداخت.

سری جدید این مجموعه که نوروز امسال به روی آنتن شبکه افق می رود، با همان سبک و سیاق اما این بار با حضور خانواده شهدا خواهد بود. این برنامه ترکیبی در ۱۲ قسمت ۲۰ دقیقه ای به کارگردانی و تهیه کنندگی هاشم تفکری بافقی ساخته شده است.

«کدبانو» نوروز امسال هر شب ساعت ۲۲ از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن هم در ساعت های ۷.۳۰ و ۱۴.۳۰ روز بعد روی آنتن می رود.

مجموعه مستند «تهران تقاطع سئول» با موضوع تاریخچه صنعت خودرو در ایران و کره جنوبی هم از پنجم فروردین سال آینده هر روز ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه افق می رود. ضمن اینکه مستند هفت قسمتی «دیدار» به تهیه کنندگی احمد جان میرزائی با موضوع شعرای فارسی زبان هند و پاکستان نیز از هفتم فروردین هر روز ساعت ۱۸ پخش می شود.

مجموعه مستند دیگری که نوروز ۹۵ از شبکه افق روی آنتن می رود، «از رودخانه تا دریا» نام دارد که تهیه کنندگی و کارگردانی آن بر عهده سامان لطفیان است. موضوع این برنامه آشنایی با زندگی مردم در مسیر رودخانه های ایران و جغرافیا و فرهنگ اطراف رودخانه هاست.

این مجموعه از هفتم فروردین هر روز ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود.

طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، قرار است هر روز یک مستند خارجی با موضوعات مختلف رأس ساعت ۲۱:۳۰ طی ایام نوروز از شبکه افق پخش شود.

پخش مستندهای تک قسمتی «یک سین از هفت سین» و «رضای رضوان» طی روز اول فروردین ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۰  و «در پناه بلوط» روز پنجم فروردین ساعت ۱۷.۳۰ هم جزو دیگر برنامه هایی هستند که نوروز امسال روی آنتن افق می‌روند.

برنامه ترکیبی «بگو بخند» به کارگردانی محمدرضا شفاه و تهیه کنندگی حوزه هنری با موضوعات طنز در قالب استندآپ نیز در ۱۰ قسمت ۵ دقیقه ای هر روز پخش می‌شود. 

کد خبر 3582372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha