۸ فروردین ۱۳۹۵، ۱۵:۳۵

ویژه برنامه «گذر نوروز» در زنجان برگزار می‌شود

ویژه برنامه «گذر نوروز» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- ویژه برنامه «گذر نوروز» از فردا به مدت سه روز در مركز شهر زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شهرداری زنجان، طرح گذر نوروز از ساعت یک بامداد نهم فروردین تا ساعت ۲۴ یازدهم فروردین‌ماه در حدفاصل سبزه میدان و چهارراه انقلاب برگزار می‌شود.

این طرح با هدف معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری زنجان و افزایش مدت ماندگاری مسافران نوروزی برگزار می‌شود که در كنار آن برنامه‌های مختلف و متنوع دیگری نیز برگزار خواهد شد.

شهرداری زنجان امسال بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده برای ایام تعطیلات نوروزی برنامه‌های مختلفی را در سطح شهر برگزار می‌كند.

برگزاری برنامه‌ خلعت بهار از اواخر اسفندماه سال قبل تا ۱۳ فروردین امسال یكی از برنامه‌های ثابت شهرداری زنجان بوده است.

چاپ یك هزار جلد تقویم روزی، چاپ ۲۰ هزار جلد راهنمای مسافران نوروزی، چاپ ۵ هزار جلد نقشه زنجان، تولید برنامه‌های میهمان ما باشید و زنجان را بشنوید، چاپ و نصب بنرهای مختلف نوروزی در سطح شهر، ارائه اینترنت رایگان به صورت وای‌فای به مسافران نوروزی و شهروندان، برگزاری نمایشگاه عكس زنجان قدیم در كارخانه كبریت سازی سابق و غیره از جمله دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان بوده است.

رنگ آمیزی جداول و نرده‌ها و پلهای سطح شهر، برگزاری جشنواره صدای رنگ، نصب تابلوهای جدید بازار بزرگ زنجان، برگزاری كمپین دعوت مردم ایران به زنجان، پاكسازی همه پاركها، بوستانها و مبادی ورودی و خروجی شهر، آماده باش همه نیروهای آتش نشانی در تعطیلات نوروزی، شست‌وشوی ایستگاههای اتوبوس در سطح شهر، كاشت گلهای بهاری در پاركها و بوستان‌های شهر و غیره از دیگر از اقدامات اقدامات شهرداری زنجان بوده است.

همچنین در ۱۲ نقطه شهر هفت سین و المان‌های نوروزی برپا شده است.

شهرداری‌های مناطق سه گانه نیز به منظور ساماندهی اقدامات نوروزی اقدام به تشكیل كمیته استقبال از بهار كردند.

سرویس‌های بهداشتی سطح شهر نیز ساماندهی، رنگ‌آمیزی و تعمیر اساسی شدند.

کد خبر 3585958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha