۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۵۹

به بهانه چاپ دوم؛

«سرخ سفید» نقد و بررسی می‌شود

«سرخ سفید» نقد و بررسی می‌شود

رمان «سرخ سفید» نوشته مهدی یزدانی‌خرم در موسسه «آپ آرت مان» مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رمان «سرخ سفید» نوشته مهدی یزدانی خرم به بهانه رسیدن به چاپ دوم در موسسه آپ آرت مان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

رمان «سرخ سفید» که حدود یک ماه از انتشارش توسط نشر چشمه می‌گذرد، به تازگی به چاپ دوم رسیده است. چاپ اول این کتاب که سومین رمان یزدانی خرم است، با شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده بود که با تمام شدن نسخه‌های این چاپ، به چاپ دوم رسیده و نسخه‌های چاپ دوم آن تا هفته آینده وارد بازار نشر می شود.

سرخِ سفید روایتی‌ است از چندین شخصیت که در دی‌ماه سال ۱۳۵۸ سرنوشت‌شان به هم گره می‌خورد. رمان در سال ۱۳۹۱ و از یک باشگاه کوچک ورزشی در خیابان شانزده آذر آغاز می‌شود و رزمی‌کار رشته کیوکوشین‌کاراته که برای گرفتن کمربند سیاه باید پانزده مبارزه بکند و تاب بیاورد. هر کدام از این مبارزه‌ها عاملی می‌شوند برای بازگشت به دی ماهِ برفی سال ۱۳۵۸ و فضای ملتهب سیاسی‌اش. در این رمان شخصیت‌های تاریخی و سیاسی فراوانی حضور دارند که سرنوشت‌های خاصی پیدا می‌کنند.

نشست نقد و بررسی این رمان روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت با حضور حسین صافی، جامعه‌شناس و حسن محمودی داستان‌نویس و روزنامه‌نگار از ساعت ۱۷ در موسسه‌ آپ‌آرت‌مان واقع در خیابان سپهبد قرنی، کوچه‌ کلانتری برگزار می‌شود.

کد خبر 3605822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha