۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

اجرای صحیح نیات واقفان از اهداف اصلی اوقاف و امور خیریه استان است

اجرای صحیح نیات واقفان از اهداف اصلی اوقاف و امور خیریه استان است

تبریز - مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت:اجرای صحیح نیات واقفین از اهداف اصلی اوقاف و امورخیریه استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌ علی مصائبی شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام کاروان زیارتی کربلای معلی از محل موقوفه بانو خیرالنساء اظهار داشت: یکی از اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه اجرای صحیح نیات واقفین است و بر همین اساس در سال‌جاری تا به امروز سه کاروان راهی کربلای معلی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه قرار بر این است که کاروان چهارم نیز در ماه مبارک رمضان عازم این سفر معنوی شوند، ادامه داد: با توجه به اینکه نظارت و صیانت صحیح از نیات واقفین نیک‌اندیش یکی از اولویت‌های اوقاف و امورخیریه در سراسر کشور است، تمام تلاش خود در راستای این رسالت خطیر انجام می دهیم.

مدیرکل اداره اوقاف و امورخیریه استان گفت: امیدواریم تمامی زوار امام حسین(ع) از لحظه به لحظه حضورشان در آن مکان مقدس لذت و بهره ببرند زیرا در وجب به وجب خاک کربلا خون پاک سیدالشهدا(ع) و خاندانش ریخته شده و هرکس زائر حرم سیدالشهدا باشد، ملائکه در طول سفر نگهبان او هستند و مهمانان سرور و سالار شهیدان در بین‌الحرمین به آرامی راه می‌روند زیرا روایت است که فرشتگان بال‌هایشان را زیر پای زائرین حسن(ع) پهن می‌کنند.

وی به بهره‌گیری بیشتر زائران از فضای معنوی اماکن مذهبی در عراق تأکید و تصریح کرد: بانو خیرالنساء ۱۷۰ سال پیش، اموال خود در جهت، خواندن روضه در عاشورا، اربعین حسینی، سه روز آخر ماه صفر، عزاداری در شب‌های قدر برای حضرت علی(ع) و پخش نذر شام، خواندن قرآن و در نهایت اعزام به کربلای معلی وقف کرده است.

کد خبر 3657739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha