۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۲۹

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

ساز و کارهای اجرایی برای خرید جو و ذرت در بورس فراهم است

ساز و کارهای اجرایی برای خرید جو و ذرت در بورس فراهم است

تهران-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت:تمام ساز و کارهای اجرایی برای خرید جو و ذرت در بورس فراهم شده ضمن اینکه تمام مراکز خرید نیز مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری در خصوص اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در راستای عرضه جو و ذرت در بورس گفت: در حال حاضر هماهنگی های لازم با بخش های مرتبط  در حوزه بورس را انجام داده ایم.

وی ادامه داد: همچنین جلساتی با حضور تعدادی از مسئولان در وزارتخانه و همکاران در شهرستان برگزار کرده ایم؛ شرکت پشتیبانی امور دام نیز محور اصلی این موضوع است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: در این جلسات مراکز خرید مشخص شد و سازمان تعاون روستایی هم انبارهایی را معرفی کرد.

منصوری با بیان اینکه مکاتبات لازم برای اضافه شدن انبار انجام شده است، گفت: البته انبارهایی که به بورس پیشنهاد شده بود تعدادشان زیاد بود اما بورس به دلیل داشتن شاخص های استاندارد تعدادی از انبار را تایید و تعدادی دیگر را رد کرد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مراکز خرید اصلی در سعیدآباد و غنی آباد است و یک انبار هم در ورامین است که امیدواریم تعداد انبارها بیشتر شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: تمام ساز و کارهای اجرایی برای خرید جو و ذرت در بورس فراهم است ضمن اینکه تمام مراکز خرید نیز مشخص شده است.

وی افزود: اکنون برای جو آمادگی داریم که هر کشاورزی که تمایل دارد جو را با نرخ مصوب دولت تحویل دهد و در بورس عرضه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص جلوگیری از ورود دلالان به این عرصه بیان داشت: تمامی مراکز خرید را مجاب به اطلاع رسانی کرده ایم، این مراکز موظف هستند کشاورزان را در جریان عرضه جو در بورس قرار دهند.

 منصوری گفت: نرخ واقعی محصول جو مشخص است و به طور حتم با برنامه ریزی های انجام شده،  ورود جو  در بورس مانعی برای ورود دلالان می گردد.

کد خبر 3662462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha