۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۱۴

ولایتی در جمع خبرنگاران:

حزب الله دشمنان منطقه ای و بین المللی سوریه را ناامید کرده است

حزب الله دشمنان منطقه ای و بین المللی سوریه را ناامید کرده است

مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب گفت: بدون حضور حزب الله امکان نداشت که یک چنین جبهه بسیار ارزشمند و مقاومی در سوریه تشکیل شود و دشمنان سوریه را چه منطقه ای و چه بین‌المللی ناامید کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه دیدار علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب با برخی از علما و اندیشمندان عراقی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در روند نقش آفرینی حزب الله در سوریه تاثیرگذار خواهد بود یا نه؟ اظهار داشت: حتما تاثیرگذار خواهد بود و بر ایجاد انگیزه بیشتر در مجاهدان در مقابله با تکفیری ها و صهیونیست ها و عواملشان در سوریه و منطقه تاثیر مثبت دارد.

وی افزود: از طرف دیگر موجب تأسف است که یک چنین نیروی مجاهد و کارآمدی که هم‌رزم مرحوم شهید عماد مغنیه بوده را از دست داده ایم.

ولایتی ادامه داد: تجربه دفاع مقدس به ما می‌آموزد که خون شهدا دارای برکات زیادی است و عملا منحنی مجاهدت را کمی و کیفی ارتقاء می دهد و به برکت خون شهدا انشاءالله سوریه از شر تکفیری ها آزاد خواهد شد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: در حزب الله چه بالقوه و چه بالفعل افرادی هستند که استعداد بالایی در ابراز مجاهدت به اسلام و اهل بیت(ع) دارند.

مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: بدون حضور حزب الله امکان نداشت که یک چنین جبهه بسیار ارزشمند و مقاومی در سوریه تشکیل شود و دشمنان سوریه را چه منطقه ای و چه بین‌المللی ناامید کند.

کد خبر 3662518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha