۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۱۹

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور:

شهادت حافظان انفال، برگ زرین دیگری در کارنامه محیط‌بانان رقم زد

شهادت حافظان انفال، برگ زرین دیگری در کارنامه محیط‌بانان رقم زد

سرهنگ حمیدرضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پیامی شهادت دو محیط بان منطقه حفاظت شده گنو را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر سرهنگ حمیدرضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پیامی شهادت دو محیط بان منطقه حفاظت شده گنو را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چنین آمده است:

پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است و درب شهادت هیچوقت بر روی جان برکفان محیط بان بسته نخواهد شد.

با سلام و احترام به مقام والای شهدا، شهادت زیبنده قامت رادمردان دوران است، شهادت نعمت خاص خداوند است که نصیب انسانهای مومن و پاکدل می‌شود. شهادت حافظان انفال الهی محیطبانان شهید دهقانی و هرمزی برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست رقم زد.

 بار دیگر دستان شقاوت، جهالت، رذالت و قساوت، جامعه محیط زیست کشور و محیطبان را به داغ و سوگ عزیزان خود  نشاند، این بار غریو مظلومیت و حقانیت  محیطبانان این سرزمین با خون شهیدانی از خطه گرما و دریا در گوش هموطنانمان طنین انداز شد.

گرچه اکنون ما داغدار فقدان عزیزانمان هستیم ولی سربلند و عزتمند به رشادت و خون پاکشان افتخار می کنیم و خود را مکلف و مقید به ادامه راه و منش آنان می‌دانیم و در این راه مقاوم و پایدار خواهیم بود.

در پایان مصیبت وارده را به همه همکاران سازمان حفاظت محیط زیست، محیط بانان کشور و بویژه به خانواده های محترم شهیدان بزرگوار و سرکار خانم دکتر ابتکار تسلیت عرض نموده، برای شهیدان گرامی دهقانی و هرمزی علو درجات، غفران و رحمت الهی، برای تمامی محیط بانان گمنام و جان برکف سازمان بویژه خانواده معزز شهدا صبر جمیل  از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 3694089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha