۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۱

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

گسترش فرهنگ و هنر نقش مهمی در توسعه کشور دارد

گسترش فرهنگ و هنر نقش مهمی در توسعه کشور دارد

شهرکرد- نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش فرهنگ و هنر در جامعه نقش مهمی در توسعه کشور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر نوریان پیش از ظهر یک شنبه در بازدید از حوزه هنری چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ و هنر در جامعه نقش مهمی در توسعه کشور دارد، اظهار داشت: هنر یکی از مهمترین ارکان در توسعه یک جامعه به شمار می رود.

وی اظهار داشت: توسعه یک کشور در ابتدا در پی توسعه فرهنگی شتاب می گیرد.

نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بالا بردن کیفیت تولیدات هنری در حوزه های مختلف باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: باید از ظرفیت های حوزه هنر برای توسعه فرهنگی استفاده کرد.

وی در ادامه بیان کرد: هنر را باید از دولتی بودن خارج کرد وبا اعتماد به مردم در دل نهاد های مدنی ریشه دار کرد و با راه اندازی کانون های مدنی و خود جوش زمینه را برای رشد هر چه سریعتر فرهنگ و هنر در جامعه فراهم کرد.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری با وجود بودجه اندک تولیدات قابل قبولی داشته و تولیدات این حوزه در زمینه های موسیقی، ادبیات، فیلم، تجسمی و ... بسیار اثر گذار بوده است که امیدواریم در آینده توجه ویژه ای به این سازمان فرهنگی هنری شود.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست عنوان کرد: حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری جایگاه برتری درکشور دارد.

حجت الله شیروانی عنوان کرد: حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری توانسته است در حوزه های مختلف هنر در سطح کشور بدرخشد.

وی بیان کرد: هر ساله بسیاری از تولیدات حوزه هنری چهارمحال و بختیاری وارد جشنواره های مختلف ملی و بین المللی می شوند و جوایز ارزشمندی را کسب می کنند.

کد خبر 3734438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha