۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۸

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد:

جوان ۲۸ ساله اسدبادی قربانی اختلافات قدیمی شد

جوان ۲۸ ساله اسدبادی قربانی اختلافات قدیمی شد

همدان - فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از قتل جوانی ۲۸ساله در یکی از روستاهای این شهرستان بر اثر عقده گشایی اختلافات قدیمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ اسماعیل جمشیدی از قتل جوانی ۲۸ساله در یکی از روستاهای این شهرستان بر اثر عقده گشایی اختلافات قدیمی خبر داد و اظهار داشت: حوالی ظهر روز گذشته انتظامی شهرستان، از طریق فوریت های پلیسی۱۱۰ از وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای تابعه و انتقال مصدوم به مراکز درمانی مطلع شد که بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا فرمانده پاسگاه انتظامی «جنت آباد» به اتفاق عوامل جمعی برای بررسی وصحت یا سقم موضوع به بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان اسدآباد اعزام شدند.

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: به محض حضور عوامل انتظامی در بیمارسان، مشخص شد شخصی ۲۸ساله از نواحی مختلف بدن مورد اصابت گلوله سلاح شکاری قرار گرفته و پس از انتقال به مرکز درمانی،   به دلیل خونریزی شدید و شدت جراحات وارده به اتاق عمل منتقل شده است.

وی گفت: تحقیقات اجمالی پلیس پیرامون نحوه درگیری و شناسایی ضارب آغاز و پس از شناسایی نامبرده، با اقدامات اطلاعلاتی و رایزنی ریش سفیدان محلی متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی روانه شد.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به اینکه مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، اظهار داشت: با تحقیقات و بررسی های به عمل آمده مشخص شد علت و انگیزه قتل، وجود اختلافات خانوادگی و عقده های قدیمی بوده که ضارب پس از درگیری با مقتول اقدام به شلیک گلوله سلاح شکاری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد به کشف سلاح شکاری به همراه ۵ تیر درجریان درگیری اشاره کرد و یاد آور شد: متهم به همراه پرونده برای سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 3734611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha