۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۱

امام جمعه شادگان:

برای اشتغالزایی جوانان شادگانی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود

برای اشتغالزایی جوانان شادگانی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود

شادگان ـ امام جمعه شادگان گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در بخش های مختلف این شهرستان، برای اشتغالزایی جوانان شادگانی باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران اصحاب رسانه که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی شهرستان شادگان اشتغال و بیکاری جوانان است که موجب مهاجرت آنان به شهرهای اطراف شده است.

وی با بیان اینکه بیکاری مهمترین معضل شادگان است افزود: بیکاری در این شهرستان دغدغه همه مسئولان است و شادگان در ایجاد اشتغال در استان خوزستان جایگاهی ندارد.

امام جمعه شادگان ادامه داد: این مشکل بارها در نماز جمعه مطرح شده و از مسئولان تقاضا شده که در خصوص حل این مشکل کاری صورت دهند.

وی تصریح کرد: روزی نیست که چند نفر به ما مراجعه نکنند و درخواست کار نداشته باشند، آنها می گویند ما هر کاری که باشد انجام می دهیم تا ازنج بیکاری رها شویم.

حجت الاسلام شرفی در پایان گفت: همه ما به ویژه مسئولان و مدیران در جایگاه خود مسئول هستیم و مسئولیتی که به ما سپرده شده، امانتی الهی و موقت است و در روز قیامت باید پاسخگوی آن باشیم.

کد خبر 3739590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha