۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۲

با حضور ۵۲۰ ورزشکار برگزار می‌شود؛

بزرگترین المپیاد دختران شرکت نفت در سرعین/معرفی تیم برتر ۲ رشته

بزرگترین المپیاد دختران شرکت نفت در سرعین/معرفی تیم برتر ۲ رشته

سرعین -بزرگترین المپیاد فرهنگی و ورزشی دختران شرکت نفت در هشت رشته و با حضور بیش از ۵۲۰ ورزشکار زیر ۲۶ سال از سراسر کشور به میزبانی شرکت پالایش نفت تبریز آغاز و هم اکنون در سرعین ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، این المپیاد از چند روز قبل با حضور ورزشکاران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در هشت رشته بسکتبال، والیبال، بدمینتون، شنا، تیراندازی، آمادگی جسمانی، شطرنج و تنیس روی میز به صورت رسمی استارت خورده و در حال برگزاری است.

پنجمین المپیاد دختران زیر ۲۶ سال شرکت نفت که می توان از آن به عنوان یکی از بزرگترین المپیادهای ورزشی کشور نام برد، به دلیل حضور ورزشکاران فعال در تیم های باشگاهی حرفه ای و حاضر در لیگ های کشوری از سطح کیفی و رقابتی بسیار بالایی برخوردار است.

میزبان رسمی این المپیاد شرکت پالایش نفت تبریز است که این شرکت به دلیل برخورداری از مجتمع رفاهی و محل اسکان اختصاصی در سرعین و نیز آب و هوای مطلوب در این فصل سال، این شهرستان را به عنوان محل برگزاری در نظر گرفته است.

رئیس امور ورزش و تربیت شرکت پالایش نفت تبریز در خصوص برگزاری بزرگترین المپیاد ورزشی و فرهنگی دختران شرکت نفت در سرعین گفت: این رقابت ها در دو رشته بسکتبال و والیبال از ۲۱ مردادماه در سرعین آغاز شده و تا ۳۱ مردادماه با برگزاری شش رشته دیگر آینده ادامه خواهد یافت.

مهرداد تامینی با بیان اینکه برگزاری این المپیاد به عنوان پنجمین المپیاد شرکت ملی پالایش و و پخش فرآورده ها نفتی ایران امسال به شرکت پالایش نفت تبریز واگذار شده بود، تصریح کرد: برای برگزاری این المپیاد از ماه ها قبل برنامه ریزی جلسات متعددی را برگزار کردیم، علاوه بر این در ابتدای این المپیاد چهار جلسه توجیهی و هماهنگی با مربیان و سرپرستان تیم های حاضر برگزار شد.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران دختر زیر ۲۶ سال شرکت ملی پالایش و و پخش فرآورده ها نفتی ایران از تمام استان های کشور در این المپیاد ادامه داد: بیشترین حضور ورزشکاران و تیم ها و نیز تعداد رشته های ورزشی برگزاری را در این دوره شاهدیم.

به گفته رئیس امور ورزش و تربیت شرکت پالایش نفت تبریز این رقابت ها به مدت ۱۰ روز و با حضور ۶۰۰ نفر ورزشکار و عوامل اجرایی شامل ۵۲۰ ورزشکار و بالغ بر ۸۰ نفر عوامل اجرایی برگزار می شود.

تیم بسکتبال و والیبال پالایش نفت اصفهان قهرمان پنجمین المپیاد

وی با بیان تعداد ورزشکاران تیم های حاضر در این رقابت ها متذکر شد: برای این رقابت ها شش تیم با ۹۰ ورزشکار در رشته بسکتبال و پنج تیم با ۷۵ ورزشکار در رشته والیبال حضور یافتند.

تامینی با بیان اینکه این دو رشته از چند روز قبل آغاز و امروز با معرفی تیم های برتر و اهدا جوایز در سالن اجتماعات مجتمع رفاهی شرکت پالایش نفت تبریز در سرعین به کار خود پایان داد، تصریح کرد: در رشته بسکتبال ۱۵ بازی به صورت دوره برگزار شد و در نهایت تیم پالایش نفت اصفهان توانست به مقام قهرمانی دست یابد.

وی بیان داشت: همچنین ستاد پالایش پخش به مقام دوم رسید و تیم پالایش نفت آبادان نیز حائز رتبه سوم این رقابت ها شد.

رئیس امور ورزش و تربیت شرکت پالایش نفت تبریز با بیان اینکه کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به شرکت خطوط لوله و مخابرات اهدا شد، متذکر شد: در رقابت های رشته بستبال علاوه بر این چهار تیم، تیم های شرکت ملی پخش و پالایش نفت اراک نیز حضور داشتند.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب و کیفی مسابقات در رشته والیبال و بسکتبال یادآور شد: پنج تیم حاضر در رشته والیبال نیز ۱۰ بازی دوره ای برگزار کردند که در پایان تیم پالایش نفت اصفهان اول شد و تیم های شرکت ملی پخش و پالایش نفت بندعباس به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

سطح کیفی مسابقات المپیاد پنجم بسیار بالاست

تامینی با اشاره به اهدا کاپ اخلاق این رقابت های والیبال به تیم پالایش نفت آبادان اضافه کرد: سطح مسابقات با نطارت فنی و داوری استان اردبیل در سطح بسیار بالایی بوده و تیم های حاضر با توجه به آمادگی تیمی و فردی رقابت های نزدیکی را به نمایش گذاشتند.

وی همچنین از آغاز رقابت های چهار رشته تیراندازی، بدمینتون، شطرنج و آمادگی جسمانی از روز جهارشنبه خبر داد و با اشاره به برگزاری رقابت های این رشته ها در مرحله اول متذکر شد: در این رقابت ها پنج تیم هفت نفره در رشته شطرنج، شش تیم ۱۳ نفره در آمادگی جسمانی، شش تیم هفت نفره در رشته بدمینتون و پنج تیم هشت نفره در رشته تیراندازی حضور دارند.

رئیس امور ورزش و تربیت شرکت پالایش نفت تبریز با بیان اینکه شش رشته المپیاد در سرعین و تنها دو رشته تیرادازی و شنا در اردبیل برگزار می شود، عنوان کرد: نتایج نهایی چهار رشته در حال برگزاری نیز طی امروز و فردا مشخص خواهد.

کد خبر 3745160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha