۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۳۸

پزشکان شهرستان دیر تجلیل شدند

پزشکان شهرستان دیر تجلیل شدند

بوشهر - مسئولان شهرستان دیر با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی «عج» دیر با پزشکان این مرکز دیدار و روز پزشک را به آنان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان دیر صبح دوشنبه با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی «عج» دیّر با تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی پزشکان این مرکز گفت: یکی از بسترهای توسعه حوزه سلامت توجه و تکریم پزشکان و کادر بهداشت و درمان است و روز پزشک بهانه شایسته‌ای است که تلاش‌های ارزنده این عزیزان مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.

حمزه اعتماد اضافه کرد: به نوبه خود قدردان تلاش دلسورانه پزشکان شهرستان دیر که در تمام ساعات شبانه روز با تمام وجود در خدمت بیماران و نیازمندان هستند و نقش طبیبانه خود را با سر بلندی ایفا می‌کنند، هستم.

فرماندار دیر با اشاره به جایگاه والای پزشکان در جامعه اظهار داشت: پزشکان تلاش‌گر عرصه سلامت در نزد مردم این شهرستان از جایگاهی رفیع برخوردارند و مردم به آنان اعتماد کامل دارند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نظام سلامت یک کار ارزشی و کم نظیر است، گفت: یکی از اهداف اجرای طرح تحول نظام سلامت رضایت‌مندی مردم است که دولت تدبیر و امید در این بخش موفق بوده است و باعث کاهش پرداخت هزینه درمانی توسط مردم شده است.

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر تامین کادر درمانی تخصصی مورد نیاز شهرستان دیر افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همکاری خوبی در این زمینه داشته است و با برنامه‌ریزی انجام شده امکان حضور پزشکان متخصص و ارایه خدمات تخصصی پزشکی در درمانگاه رازی دیر فراهم شده است.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز ضمن تقدیر از حضور فرماندار و معاون عمرانی وی در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت مهدی «عج» دیر از تحت پوشش قرار گرفتن صد در صدی جمعیت شهرستان دیر در برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع خبر داد.

زهرا دریانورد گفت: سالانه حدود ۱۲۰ هزار نفر از شهروندان از خدمات پزشک خانواده بهره‌مند می‌شوند و سعی بر آن است با ارایه خدمات بهداشتی درمانی در سطح اول نظام ارجاع از هزینه پرداختی مردم بابت درمان کم کنیم.

وی به بخشی از خدمات حوزه سلامت اشاره و اظهار داشت: دایره خدمات حوزه سلامت از قبل از تولد تا بعد از مرگ گسترده است و با اجرای برنامه‌های مختلف بهداشتی درمانی، مراقبت‌های لازم توسط همکاران تلاشگر این حوزه به شهروندان ارایه می‌شود.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اضافه کرد: ۱۴ پزشک عمومی در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر فعال هستند.

وی گفت: در تمامی پنج مرکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش، پزشکان به صورت ۲۴ ساعته بیتوته بوده و خدمات درمانی به بیماران ارایه می‌دهند.

کد خبر 3748647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha